Общински съвет-Дулово, удължава срока на процедурата за определяне на 25 броя съдебни заседатели към Районен съд - Дулово

ОБЩИНСКИ СЪВЕТ- ДУЛОВО

О Б Я В Л Е Н И Е

 На основание чл.21,ал.1, т.1 от ЗМСМА и чл.66 – чл. 75 от Закона за съдебната власт и Наредба № 1/03.02.2011 г.

 Общински съвет-Дулово, удължава срока на процедурата за определяне на 25  броя съдебни заседатели към Районен съд - Дулово, като най-малко 10 на сто от тези лицата трябва да са с квалификация в областта на педагогиката, психологията и социалните дейности.

 І. Изисквания към кандидатите:

  • За съдебен заседател може да бъде избран дееспособен български гражданин, който:

1. е на възраст от 21 до 68 години;

2. има настоящ адрес в община, която попада в рамките на съдебния район на съда, за който кандидатства;

3. има завършено най-малко средно образование;

4. не е осъждан за умишлено престъпление, независимо от реабилитацията;

5. не страда от психически заболявания.

 

  • Съдебен заседател не може да бъде лице, което:

1. е съдебен заседател в друг съд;

2. е общински съветник от съдебния район, за който е избран;

3. участва в ръководството на политическа партия, коалиция или организация с политически цели;

4. работи в съд, прокуратура, следствени органи, Министерството на вътрешните работи или в други органи от системата за национална сигурност, намиращи се в съдебния район, за който е избран.

ІІ. Необходими документи:

1. подробна автобиография, подписана от кандидата;

2. нотариално заверено копие от диплома за завършено образование;

3. медицинско удостоверение, че лицето не страда от психическо заболяване;

4. данни за контакт на две лица, към които общинските съвети да се обръщат за препоръки;

5. мотивационно писмо;

6. писмено съгласие;

7. декларация за липса на обстоятелствата по чл. 67, ал. 3;

8. документ за извършена проверка по реда на Закона за достъп и разкриване на документите и за обявяване на принадлежност на български граждани към Държавна сигурност и разузнавателните служби на Българската народна армия, ако са родени преди 16 юли 1973 г.

 

ІІІ. Място и срок за подаване на документите:

ДОКУМЕНТИ СЕ ПРИЕМАТ В ДЕЛОВОСТВОТО на Община Дулово, всеки ден в рамките на работното време в срок до 27.09.2018г.

инж. Сезгин Галиб

Председател ОбС-Дулово