ИЗБОРИ ЗА НП - 27.10.2024г.

Уважаеми потребители на нашите административни услуги,

Центърът за административно обслужване (ЦАО) в Общинска администрация – Дулово  е  създаден и работи в изпълнение  на Наредбата за административното обслужване (Обн. ДВ. бр.78 от 26 Септември 2006г., изм. ДВ. бр.47 от 20 Май 2008г., изм. ДВ. бр.64 от 18 Юли 2008г., изм. ДВ. бр.25 от 30 Март 2010г., изм. ДВ. бр.58 от 30 Юли 2010г., изм. ДВ. бр.105 от 29 Декември 2011г., изм. ДВ. бр.50 от 3 Юли 2012г., изм. и доп. ДВ. бр.27 от 14 Април 2015г., изм. и доп. ДВ. бр.8 от 29 Януари 2016г., изм. и доп. ДВ. бр.61 от 28 Юли 2017г., изм. и доп. ДВ. бр.7 от 22 Януари 2019г., изм. и доп. ДВ. бр.56 от 16 Юли 2019г., изм. и доп. ДВ. бр.9 от 31 Януари 2020г., изм. и доп. ДВ. бр.27 от 2 Април 2021г., изм. и доп. ДВ. бр.90 от 29 Октомври 2021г., изм. ДВ. бр.47 от 24 Юни 2022г.),  Концепцията за подобряване на административното обслужване и Националната стратегия за превенция и противодействие на корупцията,  с цел

налагане на европейски стандарти в обслужването.

Общинската администрация, при осъществяване на своята дейност, се ръководи от принципите на законност, прозрачност, достъпност, самостоятелност, отговорност, координация, гарантиране интересите на населението и Администрацията.

Следвайки тези принципи и стандарти, предлагаме на Вашето внимание настоящата Харта на клиента. Тя  ще бъде допълвана и коригирана, за да отговаря на непрекъснато променящите се потребности.

Основните цели, които си поставяме:

  • бързо, компетентно, безпристрастно и ефикасно обслужване;
  • лесен достъп до информация на всеки;
  • добре осведомени, отзивчиви и отговорни общински служители;
  • регламентиране на ясни и ефективни правила на обслужване.

Нашите фактори за успех:

  • силно ръководство с ясна визия;
  • законови изисквания;
  • целенасочена работа;
  • иновативност;
  • партньорство с други администрации и неправителствени организации;
  • обществено частно партньорство;
  • популяризиране на услугите.

Нашите отговорности към Вас:

  • ние ще се отнасяме с уважение към Вас, ще бъдем честни и отзивчиви;
  • ние ще се държим професионално;
  • ние ще поемаме отговорност, когато ви обслужваме;
  • ние ще пазим от нерегламентиран достъп вашите лични данни;
  • ние ще предприемаме мерки ЦУИГ да е удобен и предразполагащ;
  • като се стремим да  прилагаме  принципите на общия подход към всички Вас и равноправно третиране, за реализирането на равните права, ще прилагаме и индивидуален подход към хората в неравностойно положение, тези с физически увреждания и малцинствата;
  • ще Ви предоставим типови образци на бланки и ще Ви окажем помощ при попълването им  за извършване на исканите от Вас административни услуги;
  • ще отговаряме в срок на поставените от Вас въпроси, както и в срок ще извършваме исканите от Вас услуги.
  • ще прилагаме комплексно административно обслужване и няма да изискваме от Вас документи, които са налични в службите на Общинската администрация или могат да бъдат осигурени по служебен път от друга администрация.

Вашите отговорности към нас – това, което в замяна  очакваме от Вас:

  • да се отнасяте към общинските служители с уважение. Ако се държите непристойно или заплашително, може да Ви откажем полагаемото обслужване и учтиво да Ви помолим да напуснете общинската сграда;
  • да бъдете внимателни и любезни към останалите граждани;
  • да идвате навреме за предварително уговорените срещи;
  • да ни подавате своевременно пълна и точна информация, необходима за извършването на конкретната услуга;
  • да отправяте коректно своите  сигнали за лошо или некомпетентно администриране, като ни посетите или като ни пишете на e-mail: obshtina@dulovo.bg;
  • да правите своята оценка за административното обслужване, като попълвате предоставените Ви формуляри на общински анкети на място в ЦАО или  на интернет-страницата на Общината. Анкетите може да изпращате и на e-mail:  obshtina@dulovo.bg             или          mun-dulovo@obmen.bg . Събраната информация от анкетните карти, както и от анкетирането по телефона,  се систематизира и се публикува веднъж годишно Доклад за изследване на удовлетвореността на потребителите, съгласно чл. 24, ал. 8 от Наредбата за административното обслужване.  
  • да правите конструктивни предложения и с общи усилия да успеем да усъвършенстваме постигнатото досега.

Общи отговорности:

  • можем да си помогнем за изграждането на добри партньорски взаимоотношения чрез взаимно уважение, внимание и търпение.

Важно е да се знае:

  • работното време на Общинската администрация и административното звено за обслужване на клиенти в ЦАО при лятното часово време е всеки работен ден от 8.30 ч. до 17.30 ч. с едночасова обедна почивка от 12.00 ч. до 13.00 ч. Работното време в отделните структурни звена може да бъде променяно по разпореждане на кмета на общината;
  • пред ЦАО е поставена пощенска кутия, в която  може да пуснете своя сигнал по повод лошо администриране от служители. Оторизирано длъжностно лице ежеседмично проверява и  докладва на кмета на общината за постъпилите сигнали в пощенската кутия;
  • предложения, мнения, сигнали, похвали и оплаквания, освен в общото деловодство (ЦАО), може да подадете и чрез административния сайт на Общината http://dulovo.bg
  • постъпилите Ваши предложения, сигнали, похвали и оплаквания  ще бъдат своевременно анализирани от общинското ръководство;
  • анонимни сигнали и оплаквания се приемат само за сведение, без да се образува производство по тях, освен в случаите, когато поставеният проблем застрашава здравето и сигурността на гражданите;
  • анонимно може да попълвате  общинските анкети, необходими за изследване удовлетвореността на клиентите и натовареността на общинските служители;
  • Общинската администрация си запазва правото да не дава отговор на въпроси, сигнали и оплаквания, които съдържат нецензурни изрази, немотивирани обидни изказвания, уронващи престижа  на  институцията;
  • Общинската администрация няма право да дава отговор на въпроси, свързани със защита на личните данни и класифицираната информация.

Предоставяне на информация:

  • ще Ви предоставяме актуална информация и съвети, които да Ви помогнат да си изградите точна представа за административните услуги, които бихте могли да получите от различните звена на Общинската администрация, както и за текущия етап на изпълнение на заявената от вас услуга;
  • ще Ви предложим нагледна информация за административните услуги, дейността на Общинската администрация и Общинския съвет, телефоните за връзка със служителите от съответните общински звена и кметствата на общината чрез информационни табла, брошури и интернет-страницата на Общината –  http://dulovo.bg

Приложение към настоящата Харта на клиента е Анкетна карта за изследване удовлетвореността на потребителя на основание чл. 24 от Наредбата за административно обслужване.

 Настоящата Харта е утвърдена със Заповед № РД-04-66/19.01.2018 г. и  актуализирана със Заповед № РД-О4-618/09.08.2024 г.  на кмета на община Дулово.

АНКЕТАhttps://docs.google.com/forms/d/1kXFwrAFdCcxnO1xBl-Te6JWUSblsTYxoZCWrwmYuC1k/viewform?edit_requested=true&hl=bg&pli=1

 ЦК / ГРАО