Обява за прием на документи за ползване на услугата „Топъл обяд“
ПРОГРАМА ЗА ХРАНИ И ОСНОВНО МАТЕРИАЛНО ПОДПОМАГАНЕ 2021-2027
ПРОГРАМА ЗА ХРАНИ И ОСНОВНО МАТЕРИАЛНО ПОДПОМАГАНЕ 2021-2027
Изпълнението на дейностите по Проект №BG05M9OP001-6.004-0166 "Патронажна грижа + - Компонент 2 в община Дулово", по процедура BG05M9OP001-6.004 "Патронажна грижа +“, по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020, процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ приключи на 02.02.23година.
Във връзка с изпълнение на Договор № BG05M9OP001-6.004-0166 Проект "Патронажна грижа + в община Дулово", осъществяващ се с финансовата подкрепа на Европейския съюз по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 -2020, Община Дулово в качеството си на бенефициент обявява подбор на персонал, както следва:
ОБЩИНА ДУЛОВО ПРОДЪЛЖАВА ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ПРОЕКТ „ПАТРОНАЖНА ГРИЖА + В ОБЩИНА ДУЛОВО
Информация за изпълнение на дейностите по
Продължава изпълнението на дейностите по Проект №BG05M9OP001-6.002-0169 "Патронажна грижа + в община Дулово", по процедура BG05M9OP001-6.002 "Патронажна грижа +“, по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020, процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ.
През месец август 2021 стартира изпълнението на дейностите по Проект №BG05M9OP001-6.002-0169 "Патронажна грижа + в община Дулово", по процедура BG05M9OP001-6.002 "Патронажна грижа +“, по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020, процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ.
Във връзка с изпълнение на Договор № проект BG05M9OP001-6.002-0169 "Патронажна грижа + в община Дулово", осъществяващ се с финансовата подкрепа на Европейския съюз по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 -2020, Община Дулово в качеството си на бенефициент удължава срока за подбор на персонал до 16.30ч. на 22.07.2021г. Условията за кандидатстване са публикувани в обявата от 02.07.21г. на сайта на общината https://dulovo.bg/node/5246 и остават непроменени.