О Б Я В Л Е Н И Е

14.09.2016 08:49

О Б Я В Л Е Н И Е

 

Oбщина Дулово, в качеството си на бенефициент по проект

 „Родители и деца заедно в учене и игра”, Договор за безвъзмездна финансова помощ BG05M2OP001-3.001-0043-C02, процедура за безвъзмездна финансова помощ „Подкрепа за предучилищното възпитание и подготовка на деца в неравностойно положение”,

Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж” 2014-2020 година

 

 

ОБЯВЯВА

 

Провеждане на процедура по подбор за назначаване на служители на четири часов трудов договор на длъжностите  «Педагог» и «Медиатор»  за следните населени места: гр. Дулово- 2 бр. , с. Поройно- 1бр.;  с. Чернолик- 1бр., с. Златоклас- 1бр., с. Правда- 1бр. ,        с. Межден- 1 бр.

 

 

I. „ПЕДАГОГ”

 

1. Изисквания за заемане на длъжността:

- образование – висше, педагогическо;

- образователно - квалификационна степен – „бакалавър” или „магистър”

- професионален опит – минимум 3 години професионален опит в областта на образованието;

2. Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика: Организира дейностите по структуриране и подготовка на обучителните програми на групите в съответствие със заложените в проекта дейности, осъществява мониторинг на работата на медиаторите, работи пряко с представителите на целевите групи- родители и деца.

3. Заемане на длъжността: Длъжността се заема при трудова заетост от четири часов работен ден, при пет дневна работна седмица.

 

        

II. „МЕДИАТОР”

 

1. Изисквания за заемане на длъжността:

 - образование – минимум основно образование;

 - професионален опит – не се изисква;

2. Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика: Отговаря за провеждане на работа на терен – откриване на случаи, установяване на първоначален контакт с представители на целевите групи, поддържане на връзки, информиране, ориентиране, посредничество. Участие в организирането и провеждането на мобилната работа в рамките на дейностите, в които участва. Работа със семейството по отношение на тяхното мотивиране;

3. Заемане на длъжността: Длъжността се заема при трудова заетост от четири часов работен ден, при пет дневна работна седмица.

 

  

 

               СРОК ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТИТЕ

 

Ø  Длъжностите се заемат за срок от 25 /двадесет и пет/ месеца.

 

               НАЧИН ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПОДБОРА

 

Ø  Подборът протича в два етапа:

               Първи етап: Подбор по документи (Проверка за съответствието на представените

документи с обявените изисквания).

               Втори етап: Интервю/ събеседване с допуснатите кандидати.

 

               НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ

 

Ø  Необходимите документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в подбора са:

1. Заявление за участие в конкурса по образец;

2. Документи удостоверяващи продължителността на професионалният опит (копия);

3. Автобиография;

4. Документ за завършено образование (копие);

5. Декларация от лицето, че не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на

лишаване от свобода, не е лишено по съответен ред от правото да заема определената

длъжност по образец.

 

               МЯСТО И СРОК ЗА ПОДАВАНЕ НА ДОКУМЕНТИТЕ

 

Ø  Документите за кандидатстване, се подават лично или чрез пълномощник в ДГ "Мир"- гр. Дулово.

Ø  Документите следва да се подават в запечатан непрозрачен плик с надпис:

ПРОЦЕДУРА ЗА ПОДБОР НА СЛУЖИТЕЛИ

по проект  № BG05M2OP001-3.001-0043-C02 „Родители и деца заедно в учене и игра” по Оперативна програма НОИР 2014-2020”

Позиция, за която се кандидатства:…………………………………………………………………….

Трите имена на кандидата:……………………………………………………………………………...

Ø  Краен срок за подаване на документите - до 16:00 часа на 17. 09. 2016 г.

Ø  Необходимите документи за кандидатстване могат да бъдат изтеглени от Интернет

страницата на Община Дулово – www.dulovo.bg

 

               РЕД ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПОДБОРА

 

               Всяко постъпило заявление за участие в подбора в рамките на обявения срок се разглежда от комисия, определена със заповед на кмета на Община Дулово.

               До по – нататъшно участие в процедурата за подбор не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи в срок или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията.

               Списъците на допуснатите и недопуснатите до интервю кандидати, както датата, часът и мястото на провеждане на интервюто се обявяват на интернет страницата на Община Дулово и на информационното табло на служебния вход на сградата на Община Дулово до 5 календарни дни след приключване на приема на документи.

               В списъка на недопуснатите до събеседване кандидати се посочват основанията за недопускането им.

               Интервюто се провежда от комисията и има за цел да се установи в каква степен всеки

кандидат притежава професионалните и делови качества и мотивация, необходими за изпълнението на длъжността.

               След приключване на работата си комисията изготвя протокол с резултатите от интервюто и списък с класираните кандидати в 5 (пет) дневен срок от провеждането на интервюто.

               Извлечение от протокола, отразяващ резултатите, се изпраща на допуснатите кандидати по електронната поща, по факс или се връчва лично.

 

 

Лице за контакти: Лейла Моллова, телефон за връзка: 0892/ 270 110

 

Д-Р ЮКСЕЛ АХМЕД

кмет на Община Дулово

 

 

Съгласували:

 

Изготвил: