З А П О В Е Д № РД-04-158 гр. Дулово, 28.03.2022 г.

29.03.2022 14:40

З А П О В Е Д

 

                                             № РД-04-158

 

гр. Дулово, 28.03.2022 г.

 

 

               На основание чл. 44, ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, с цел упражняване на ефективен контрол върху дейностите и направленията, дирекциите и секторите в Община Дулово,

 

НАРЕЖДАМ:

 

  1. ОПРЕДЕЛЯМ следната ресорна подчиненост:
    1. Кмет на община:
  • Финанси и бюджет;
  • Вътрешен одит и финансов контрол;
  • Общински съвет по сигурност по Закона за отбраната и въоръжените сили на Република България;
  • Здравеопазване;
  • Образование;
  • Кметове и кметски наместници;
  • Други дейности по РТВ.
    1. Заместник кмет „Устройство на територията, земеделие, екология и инвестиции“:
  • Сектор „Устройство на територията, земеделие, екология и инвестиции“;
  • Търговия, туризъм, транспорт, безопасност на движението, съобщения и административните услуги, свързани с тях;
  • Евроинтеграция, инвестиции, програми и проекти по временна заетост;
  • Дейности „Озеленяване“;
  • Дейности „Гражданска отбрана“;
  • Дейности „Осветление“;
  • Дейности по икономиката;
  • Дейности по ПСОВТ;
  • Дейности „Спортна база“;
  • Регулаторни режими и административни услуги, касаещи гореупоменатите дейности.

 

 

    1. Заместник кмет „ Общинска собственост и обществени поръчки“
  • Сектор „Общинска собственост, приватизация и обществени поръчки“;
  • Благоустройство, тържища и пазари;
  • Инвеститорски контрол;
  • Регулаторни режими и административни услуги, касаещи гореупоменатите дейности.
    1. Заместник кмет „Хуманитарни дейности“:
  • Сектор „Хуманитарни дейности“;
  • Сектор „Интеграция на малцинствата“;
  • Направление „Образование – ДГ“;
  • Култура и младежки дейности;
  • Социална и здравна политика на Общината;
  • Дейности „Обществена трапезария“;
  • Дейности „Здравни кабинети в детски градини и училища“;
  • Дейности „Музей“;
  • Дейности „Пенсионерски клубове“;
  • ДПЛПР, с. Правда;
  • ЦНСТ и ЗЖ, гр. Дулово;
  • Център за обществена подкрепа, гр. Дулово;
  • Център за социална рехабилитация и интеграция, гр. Дулово;
  • Административни услуги, касаещи гореупоменатите дейности.
    1. Секретар на община:
  • Сектор „Правно административно обслужване“;
  • Административни услуги по гражданска регистрация и актосъставяне;
  • Архивна дейност;
  • Настойничество и попечителство;
  • Електронно правителство и информационна сигурност;
  • Достъп до обществена информация;
  • Здравословни и безопасни условия на труд;
  • Организационно-техническо обезпечаване работата на Общинския съвет;
  • Избори, референдуми и преброяване на населението;
  • Сектор „Обслужващи дейности“;
  • Дейности „Обредни домове и зали“;
  • Дейности по ПМС № 66.

 

      Настоящата заповед да се връчи на длъжностните лица с определени ресори за изпълнение, на кметовете, кметските наместници и служителите в Общинската администрация за сведение.

 

 

Д-р ЮКСЕЛ АХМЕД

кмет на Община Дулово

 

ЦК/ПАО