ПРОЕКТ ЗА ПРИЕМАНЕ НА ИЗМЕНЕНИЕ НА НАРЕДБА №9 ЗА ОПРЕДЕЛЯНЕ НА БАЗИСНИЯ МЕСЕЧЕН НАЕМ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ ПОД НАЕМ НА ИМОТИ- ОБЩИНСКА СОБСТВЕНОСТ
У В Е Д О М Л Е Н И Е
НА ОСНОВАНИЕ чл.26, ал.4 ОТ ЗАКОНА ЗА НОРМАТИВНИТЕ АКТОВЕ
У В Е Д О М Я В А М Е
ВСИЧКИ ЗАИНТЕРЕСОВАНИ ЛИЦА, ЧЕ Е ПОДГОТВЕН ПРОЕКТ ЗА ПРИЕМАНЕ НА ИЗМЕНЕНИЕ НА НАРЕДБА №9 ЗА ОПРЕДЕЛЯНЕ НА БАЗИСНИЯ МЕСЕЧЕН НАЕМ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ ПОД НАЕМ НА ИМОТИ – ОБЩИНСКА СОБСТВЕНОСТ – ПРИЛОЖЕНИЕ №1 – ТАРИФА ЗА ОПРЕДЕЛЯНЕ НА МЕСЕЧНАТА НАЕМНА ЦЕНА ЗА 1КВ.М. ПОЛЕЗНА ПЛОЩ ПРИ ПРЕДОСТАВЯНЕ НА НЕДВИЖИМИ ИМОТИ В ОБЩИНА ДУЛОВО
Предложението е от кмета на Община Дулово на основание чл.21,ал.2 от ЗМСМА, чл.26, ал.4, чл.28, ал.1 и ал.2 от ЗАКОНА ЗА НОРМАТИВНИТЕ АКТОВЕ, чл.79 от АПК, чл.22 ОТ НАРЕДБА №2 ЗА РЕДА НА ПРИДОБИВАНЕ, УПРАВЛЕНИЕ И РАЗПОРЕЖДАНЕ С ОБЩИНСКОТО ИМУЩЕСТВО НА ОБЩИНСКИ СЪВЕТ ДУЛОВО.
Съобразно отчетения от Националния статистически институт годишен инфлационен индекс на потребителските цени за 2023г. в размер на 9,5%, началните наемни цени по категории посочени в Тарифата за определяне на месечната наемна цена за 1 кв.м. полезна площ при предоставяне на недвижими имоти в Община Дулово – проект, към Наредба №9 на Община Дулово, се повишават в размер на 9,5%. Размерът на наема за срока на наемното отношение на сключените договори се увеличава в размер на 9,5%, считано от 01.01.2025г. включително.
На основание чл.26, ал.4 от Закона за нормативните актове, регламентиращ задължението на съставителя на проект на нормативен акт за публикуването му, с цел информираност на населението и прозрачност в действията на институциите уведомявам всички заинтересовани лица, че в срок от 29.11.2024г. до 12.12.2024г. Докладната записка, Мотивите и Тарифа-проект са публикувани на страницата на Община Дулово, като в писмен вид са на разположение в стая 25, ет.2 в сградата на Общинска администрация гр .Дулово. Предоставя се възможност на заинтересованите лица да направят своите писмени предложения и становища, чрез подаване на същите в деловодството на Община Дулово – гр.Дулово, ул.“Васил Левски“ №18, стая №3 или по електронната поща на е-mail: obshtina@dulovo.bg
инж. Невхис Мустафа
Кмет на община Дулово
БЛАГОДАРСТВЕНО ПИСМО ДО ДОРОСТОЛСКИЯ МИТРОПОЛИТ ЯКОВ
ДО
НЕГОВО ВИСОКОПРЕОСВЕЩЕНСТВО
ДОРОСТОЛСКИ МИТРОПОЛИТ ЯКОВ
ВАШЕ ВИСОКОПРЕОСВЕЩЕНСТВО,
За мен е чест да посрещнем в Община Дулово ценната реликва – Честният пояс на Пресвета Богородица!
Приемете моята и на обществеността на Дулово благодарност към Вас за възможността миряните и гражданите да се докоснат до светинята, която с благодат озарява живота и помага на хората.
Вашата духовна всеотдайност и родолюбива мисия са светъл пример за Българската православна църква и за българския народ!
С уважение
ИНЖ. НЕВХИС МУСТАФА
КМЕТ НА ОБЩИНА ДУЛОВО
23 ноември 2024 г.







СЪОБЩЕНИЕ ЗА ОДОБРЯВАНЕ НА ПЛАН СМЕТКА ЗА ТБО ЗА 2025г.
НА ОСНОВАНИЕ ЧЛ.66,АЛ.1 ОТ АДМИНИСТРАТИВНО ПРОЦЕСУАЛНИЯ КОДЕКС
УВЕДОМЯВАМЕ ВСИЧКИ ЖИТЕЛИ / СОБСТВЕНИЦИ И ПОЛЗВАТЕЛИ НА НЕДВИЖИМИ ИМОТИ НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА ДУЛОВО, ЧЕ Е ОТКРИТО ПРОИЗВОДСТВО ПО ПРИЕМАНЕ НА РЕШЕНИЯ ОТНОСНО:
I.Одобряване на план–сметка за сметосъбиране, сметоизвозване, обезвреждане на битовите отпадъци в депа или други съоръжения, чистота на териториите за обществено ползване на територията на Община Дулово за 2025г.
Предложението – докладната записка до Общински съвет е от Кмета на Община Дулово, На основание чл.62; чл.63,ал.1; чл.66; чл.67,ал1,ал.2 от ЗМДТ; чл.8, ал.3,ал.4 от ЗМДТ,чл.13;чл.14; чл.15;чл.17,ал.1 от Наредба №11 на Общински съвет – Дулово и чл.21,ал.2 във връзка с чл.21, ал.1, т.7 от ЗМСМА и включва Общински съвет Дулово да приеме следните решения:
І. Одобрява план-сметка за такса битови отпадъци за 2025г. за всяка дейност, включваща необходимите разходи за:
1 | Осигуряване на съдове за съхраняване на битовите отпадъци/контейнери, кофи и други – | 0 |
2 | Събиране, включително разделно, на битовите отпадъци и транспортирането им до депата или други инсталации и съоръжения за обезвреждането им | 1 020 000 лв. |
3 | Проучване, проектиране, изграждане, поддържане, експлоатация, закриване и мониторинг на депата за битови отпадъци или други инсталации или съоръжения за обезвреждане, рециклиране и оползотворяване на битови отпадъци, включително отчисленията по чл.60 и 64 от Закона за управление на отпадъците | 1 386 000 лв |
4 | Почистване на уличните платна, площадите, алеите, парковете и другите територии от населените места, предназначени за обществено ползване– | 120 000 лв |
2 526 000 лв |
II.Дава съгласие очакваният недостиг в размер на 1 326 000лв. между
планираните приходи от ТБО /1 200 000лв./и планирани разходи за
дейностите по сметосъбиране, сметоизвозване, обезвреждане на битовите
отпадъци в депа или други съоръжения, чистота на териториите за обществено
ползване на територията на община Дулово /2 526 000лв./за 2025г., да се
финансира от други собствени приходи на Община Дулово, в това число :
– 500 000 лв. данък при придобиване на имущества по дарение и възмезден начин;
– 70 000лв. приходи от наеми на имущество;
– 280 000лв. приходи от наеми на земя;
– 60 000лв. приходи от такса технически услуги;
– 80 000лв. приходи от такса административни услуги;
– 236 000лв.приходи от продажба на земя;
– 100 000лв. приходи от лихви за данъци, такси.
III. Да не се събира такса битови отпадъци за разходите /услугите/ по одобрената план-сметка по т.I.1,2,3, когато имотът е незастроен или не се ползва през цялата година и е подадена декларация от задълженото лице до 31 октомври на предходната година в общината по местонахождението на имота;
Заинтересованите лица могат да направят писмени предложения и становища по проекта чрез подаване на същите в деловодството на Община Дулово /стая №3/ или на
vebmail: obshtina@dulovo.bg
Приложение: Докладна записка от Кмета на Община Дулово
22.11.2024г.
НА ВНИМАНИЕТО НА ЖИТЕЛИТЕ НА ОБЩИНА ДУЛОВО!
Във връзка с предстоящия зимен период общинската администрация отправя апел към гражданите на община Дулово, да имат готовност за предстоящите промени в метеорологичните условия.
Умоляват се гражданите да предприемат мерки по зимното обслужване на своите автомобили- зимни гуми, вериги, светлини и др.
Община Дулово е сключила договори за зимно снегопочистване. Всички кметове, кметски наместници и органите отговорни за безопасността на територията на община Дулово са уведомени и инструктирани.
Ежедневно се следи метереологичната прогноза. Има готовност за опесъчаване на четвъртокласната пътна мрежа и критичните точки на територията на община Дулово.
Телефони за контакт:
Дежурен община Дулово 0864 2 21 31
Дежурен РСПБЗН Дулово 0864 2 25 46
Дежурен РУ МВР Дулово 0864 2 21 21
Заместник-кмет – Тансер Бейти 0896632395
Ст. експерт Гражданска защита, ОМП и ССИ – Юнал Феим 0888322933