BIG_gdpbzn_156215019442

Конкурс за назначаване на държавна служба в МВР

К О Н К У Р С

ЗА НАЗНАЧАВАНЕ НА ДЪРЖАВНА СЛУЖБА В МВР ЗА МЛАДШИ  ИЗПЪЛНИТЕЛСКИ ДЛЪЖНОСТИ В РДПБЗН – СИЛИСТРА

ОБЯВЕН С МЗ № 8121К-897/10.02.2025 г.

– ВОДАЧ НА СПЕЦИАЛЕН АВТОМОБИЛ ІІ-І СТЕПЕН, ТОЙ И ПОЖАРНИКАР – 15 щ. бр.

– ПОЖАРНИКАР – СТАРШИ ПОЖАРНИКАР – 4 щ. бр.

Срок за прием на документи:

от 13.02.2025 г.  до 04.03.2025 г. вкл.

Всеки работен ден от 09:00 ч. до 12:00 ч.

Адрес: с. Калипетрово, ул. „Шуменско шосе“ № 3 /сградата на КАТ/,

ет.2, стая № 21

Старши експерт “Човешки ресурси”  НЕЛИ КОЛЕВА

Picture 1

ПРОДЪЛЖАВА ПРОГРАМАТА “ТОПЪЛ ОБЯД В ОБЩИНА ДУЛОВО” – ОПЕРАЦИЯ BG05SFPR003-1.001 „ТОПЪЛ ОБЯД”

ПРОГРАМА ХРАНИ И ОСНОВНО МАТЕРИАЛНО ПОДПОМАГАНЕ 2021 – 2027 г.

ЕВРОПЕЙСКИ СОЦИАЛЕН ФОНД ПЛЮС

ОПЕРАЦИЯ BG05SFPR003-1.001 „ТОПЪЛ ОБЯД“

Топъл обяд в община Дулово

Договор № BG05SFPR003-1.001-0224-C04

Кратко описание на Операцията:

Операция BG05SFPR003-1.001 „Топъл обяд“ е продължение на успешното изпълнение на тази операция в рамките на програмен период 2014-2020 и се реализира в съответствие с конкретната цел на програмата за справяне с материалните лишения чрез предоставянето на храни и/или основно материално подпомагане на най-нуждаещите се лица, включително децата, и прилагане на съпътстващи мерки, които подпомагат социалното им приобщаване. Чрез подпомагането с топъл обяд се цели да се осигури здравословна, разнообразна и питателна топла храна за обяд на хора, които не са в състояние сами или с помощта на свои близки да си осигуряват такава. Ползвателите на „топъл обяд“ ежедневно разчитат на тази помощ и са силно зависими от нея. Топъл обяд за най-нуждаещите се лица се предоставя целогодишно, в отговор на установени трайни и/или неотложни нужди.

Кратко описание на проекта:

Продължителност:  32 месеца

Период на изпълнение:  от 01.03.2023 г. до 30.09.2025 г.

Размер на БФП: 356 129.61 лева

Капацитет:  150 лица

Основни цели на проекта:

Целта на проекта “Топъл обяд в община Дулово” е да осигури подкрепа за преодоляване на проблема с материалните лишения на хора, като предостави безплатна топла храна за обяд на целевите групи. По този начин се работи и в насока намаляване бедността и преодоляване на социалното изключване с доставка на топъл обяд за осигуряване на нормални условия на живот на най-нуждаещите се лица от община Дулово. Чрез подпомагане с топъл обяд се цели да се осигури здравословна, разнообразна и питателна топла храна за обяд на хора, които не са в състояние сами или с помощта на свои близки да си осигурят такава и прилагане на съпътстващи мерки, които подпомагат социалното им приобщаване.

Допустими целеви групи:

Основните целеви групи за предоставяне на топъл обяд са съгласно Наредба №РД-06-53 от 17.09.2021г.чл.6 ал.1

1. Лица и семейства без доходи или с ниски доходи, възрастни семейства пенсионери и самотно живеещи пенсионери, които имат ниски доходи, не могат да се издържат с тези доходи и имуществото си и не получават подкрепа от близките си;

2. Лица, обект на социално подпомагане, включително и от кръга на лицата по чл. 4, ал. 1, които са в невъзможност да задоволят основните си жизнени потребности и за тях е установена нужда от ежедневна допълнителна подкрепа;

3. Лица с ниски доходи, които поради налични увреждания или здравословни ограничения са със затруднено или невъзможно самообслужване, в това число самотни лица с трайни увреждания с ниски лични доходи от пенсия, за които няма подходящ кандидат за асистент по механизма лична помощ;

4. Лица, които поради инцидентни обстоятелства са в затруднена и уязвима ситуация и за тях е установена нужда от този вид подпомагане;

5. Скитащи и бездомни лица;

6. Лица от уязвими групи – граждани на трети страни, по смисъла на § 1, т. 17 от допълнителните разпоредби от Закона за убежището и бежанците.

Кратка информация свързана с реализиране на проектните дейности:

Спазвайки принципите на балансирано хранене и изискванията за безопасност на храните, националните стандарти и нормите за хранене, услугата „Топъл обяд“ се предоставя от Домашен социален патронаж гр. Дулово, който осигурява безплатен топъл обяд – супа, основно ястие, хляб и веднъж седмично десерт на потребителите в дните от понеделник до петък включително. Храната се транспортира със служебните автомобили до домовете на потребителите. Стойността на един храноден за едно лице от целевата група се определя в размер на 3.64 лв.

В допълнение към предоставянето на топъл обяд, се предоставят и съпътстващи мерки, съответстващи на конкретните нужди на представителите на целевите групи. Съпътстващите мерки се изразяват индикативно в индивидуално и/или групово консултиране и съдействие на крайните получатели на топъл обяд, съобразно индивидуалните им нужди.

dulovo project (1)

Обявява се процедура за подбор на здравен медиатор в Община Дулово.

С Ъ О Б Щ Е Н И Е

ОБЩИНА ДУЛОВО

Обявява се процедура за подбор на здравен медиатор

Необходими документи:

  • Автобиография
  • Мотивационно писмо
  • Копие от диплома за завършено средно образование
  • Заявление по образец

Образец на заявлението се получава в деловодството на Община Дулово. Mожете да изтеглите документа и от интернет страницата на общината на адрес: obshtina@dulovo.bg

Изисквания към кандидатите:

  • Завършено средно образование;
  • Принадлежност към местна уязвима етническа общност;
  • Познаване на здравните и социални проблеми на общността;
  • Владеене на езика на общността;
  • Комуникативни умения;
  • Компютърна грамотност (MS Word, Internet).

Провеждане на подбора (в рамките на един ден):

Разглеждане на постъпилите документи от комисия.

Провеждане на интервю с кандидатите, одобрени по документи.

Дата, час и място на провеждане на подбора:

Ще бъдат обявени допълнително, след изтичане на срока за кандидатстване.

Краен срок за подаване на документи: до 17 часа на 07 март 2025 година.

Документите се подават в деловодството на Община Дулово, ет. 1, ст. № 3.

Кратко описание на длъжността „Здравен медиатор”

  • Работа с клиенти и подпомагане на незапознатите със здравната система за получаване на достъп до здравни услуги.
  • Посредничество между уязвими групи и здравни и социални служби, придружаване.
  • Работа с ОПЛ и други здравни специалисти и институции за повишаване на имунизационния статус на децата.
  • Подпомагане при попълване на различни документи.
  • Участие в организиране на здравни профилактични мероприятия и мероприятия за повишаване на здравната култура.

Информация за професията „здравен медиатор“ можете да намерите на www.zdravenmediator.net

здр.- заглавна

Нова придобивка за здравето и лечението в община Дулово!

Приключи ремонтът на здравната служба в село Паисиево.
Тържествено, с хляб и сол, се откри изцяло ремонтираната сграда на здравната служба в село Паисиево. Общопрактикуващият лекар д-р Милен Бобчев и зъболекарят д-р Хюсеин Рафи, обслужват повече от осем населени места на територията на община Дулово.
Създадени са нови, прекрасни условия в двуетажната сграда за диагностика и лечение. Пациенти от няколко населени места ще получават още по-качествена помощ в здравната служба.
Дългоочакваният ремонт е придобивка с голямо значение за здравето на хората в този по -отдалечен район от общинският център.
С благодарност за професионализма на арх. Иван Пенев, на арх. Атанаска Стодева – проектант, на г-жа Анна Кулева – строителен надзор на обекта, на изпълнителите, на инвеститорския контрол за успешния финал.
Благодарим на всички настоящи и бивши кметове и съветници, които подкрепиха тази идея.
Сами може да видите по снимките в какво занемарено и окаяно състояние бе сградата преди извършения ремонт и сега – в отлично състояние, по всички изисквания за здравна служба.
Кметът на Община Дулово – инж. Невхис Мустафа, пожела на всеотдайните доктори да работят по- спокойно в новите условия за профилактика и лечение на своите пациенти.
Благодарности и за  кмета на с. Паисиево- Ергин Исмаил , общинските съветници и всички, допринесли за ремонта.
На добър час!

dulovo project (1)

План-график за обществените поръчки за 2025г.

                                  ОБЩИНА  ДУЛОВО, ОБЛАСТ  СИЛИСТРА

7650 гр. Дулово, ул. „Васил Левски” №18, тел: 0864/2-30-00, факс: 0864/2-30-20,     e-mail: obshtina@dulovo.bg, http//dulovo.bg

План-График за провеждане на обществени поръчки за възлагане на обществени поръчки в Община Дулово през 2025г.

План-графикът е одобрен със Заповед №РД-04-83/30.01.2025г. на Кмета на Община Дулово.

65

Честит празник, Дулово!

Уважаеми съграждани, колеги и партньори,

днес отбелязваме 65 години от обявяването на Дулово за град!

С признателност и уважение към всички, които са работили за развитието на нашия красив град с богата история, носещ името на прабългарската династия Дуло!

65 години за един град са символ на зрелост, опит, идеи и нови мечти!

Празникът на града на 14 май 2025 г. ще бъде кулминацията на всички събития за тържественото отбелязване на 65-тата годишнина.

Най-голямото богатство за нашия град са хората от всички етноси, които обичат родното място и работят за неговия напредък, въпреки кризите и трудностите.

Продължаваме да обновяваме облика на града, за да бъде още по-привлекателен, чист и красив!

Променяме средата за бизнес и живот в Дулово – в диалог с гражданите и в партньорство с институциите.

Работим отговорно и неуморно за подобряване на качеството на административните услуги, за благоустрояването на всички населени места в общинския център, за ефективно местно самоуправление, в центъра на което е човекът с неговите предложения, болки, тревоги и радости.

Продължаваме своята мисия за закрила и достоен живот на всеки жител на Дулово и общината, защото „няма по-топла стряха от бащината и по-синьо небе от родното”, както ни завеща поетът Яворов!

Честита ни 65-годишнина от обявяване на Дулово за град!

Здраве, вдъхновение и много успехи!

инж. Невхис Мустафа – кмет на Община Дулово

Заглавна – Бабинден

ДЕН НА РОДИЛНАТА ПОМОЩ В МБАЛ – ДУЛОВО

В Деня на родилната помощ – 21 януари 2025 г. (Бабинден) екипът на Общинска администрация поздрави медиците от Акушеро-гинекологичното отделение (АГО) в МБАЛ – Дулово.

Завеждащият отделението д-р Любомир Минков, д-р Митхат Табаков, старшата акушерка Гюлсер Саккалова и целият екип със своите знания, всеотдайност и доброта даряват професионалните си грижи на майките и новородените деца!

Спазен бе ритуалът за измиване ръцете на лекарите и акушерките, които първи посрещат и благославят всяко новородено дете! Всички пожелаха: „Здраве и колкото капки във водата, толкова дечица на земята!”

Кметът на Община Дулово- инж. Невхис Мустафа отправи  сърдечен поздрав към дуловските акушер-гинеколози:

 „Вие сте хората, чиито дни и нощи са посветени на майките и най-малките жители на нашата община! Вие сте първите, които виждате сълзите на благодарност в очите на майките! Вие сте първите, които се борите за спасяване на всеки човешки живот!

Високо оценявам Вашия професионализъм и човешка съпричастност! Денят на родилната помощ е празник на новия живот, защото няма по-вълнуващ миг за всяко семейство от раждането на дете! Честит празник!”

През 2024 г. в болницата в Дулово са родени 120 деца. От началото на година – 6 деца.

По стара народна традиция Бабинден се чества в читалища и клубове във всички населени места на общината – с признание към лекари и акушерки.

Заглавна- МИГ

УЧРЕДЯВАНЕ НА „МЕСТНА ИНИЦИАТИВНА ГРУПА ДУЛОВО 2024“

На 18.01.2025 г. в Зала 2 на община Дулово от 10:00 часа се проведе Учредително събрание на Сдружение с нестопанска цел „Местна инициативна група Дулово 2024“ по реда на Закона за юридическите лица с нестопанска цел.

На събранието присъстваха Кмета на община Дулово заедно с цялото ръководство, физически и юридически лица, представители на неправителствения сектор от територията на община Дулово. Събранието бе открито от инж. Невхис Мустафа – Кмет на община Дулово. Заместник-кмета на община Дулово Айваз Чакър запозна присъстващите с подхода Водено от общностите местно развитие и ролята на Местните инициативни групи, както и възможностите, които местната общност ще получи за ускоряване на икономическия растеж и подобряване на условията за живот на територията на община Дулово.

Учредителите гласуваха и приеха Решение за Учредяване на Сдружение с нестопанска цел „Местна инициативна група Дулово 2024“ по реда на Закона за юридическите лица с нестопанска цел, Устав на Сдружение с нестопанска цел „Местна инициативна група Дулово 2024“, органи на управление на Сдружение с нестопанска цел „Местна инициативна група Дулово 2024“ – избор на управителен съвет и председател на УС.

Учредителния орган на новосъздаденото сдружение – общото събрание, избра Управителен съвет в състав от 5 членове, съгласно разпоредбите на приетия устав. При избора на членове на Управителния съвет, Общото събрание съблюдава спазването на процентното съотношение между представителите на местната власт, бизнеса и неправителствения сектор, съгласно изискванията на нормативната уредба по подхода Водено от общностите местно развитие.

За председател бе избран г-н Айваз Чакър – заместник-кмет на Община Дулово.

С учредяване на СНЦ „МИГ Дулово 2024“ ще бъдат създадени нови възможности за привличане на европейско финансиране в различните сектори на територията на община Дулово, което ще се отрази благоприятно на икономическото развитие на региона.

1624607654

ВАЖНО СЪОБЩЕНИЕ КЪМ СОБСТВЕНИЦИТЕ И ОБИТАТЕЛИТЕ НА ОБЕКТИ В РЕЖИМ НА ЕТАЖНА СОБСТВЕНОСТ

СЪОБЩЕНИЕ

към собствениците, ползвателите и обитателите на обекти  в режим на етажна собственост

Общинска администрация – Дулово уведомява, че от 01 януари 2025 г. действат нови задължителни правила в Закона за управление на етажната собственост /ЗУЕС/, уреждащи управлението на общите части на сгради в режим на етажна собственост, както и правата и задълженията на собствениците, ползвателите и обитателите на самостоятелни обекти или на части от тях. С тях се цели да отпаднат трудностите при управлението на етажната собственост – свикването на общо събрание, вземането на решения, събиране на вноските, добрата поддръжка на сградите.

Новите изменения и допълнения в ЗУЕС са задължителни за собствениците, ползвателите и обитателите на обекти  в режим на етажна собственост и касаят:

  • начина на провеждане на общо събрание;
  • промяна в мнозинството за вземане на решения;
  • разпределяне на разходите за управление и разходите за поддържане на общите части;
  • ежемесечното задължение на управителите;
  • книгата на етажната собственост;
  • професионалните домоуправители;
  • административнонаказателни разпоредби.

Към Министерството на регионалното развитие и благоустройството се създава и поддържа единна информационна система. Общинската администрация създава и поддържа регистър на етажната собственост, в който вписва, актуализира и заличава данни за управителните съвети /управителите/ на сгради или отделни входове в режим на етажна собственост на територията на съответната община. За всяка сграда в режим на етажна собственост се издава технически паспорт.

При установяване на нарушения по ЗУЕС от собственици, ползватели и обитатели на обекти  в режим на етажна собственост, общинска администрация се задължава да съставя акт за нарушението. Кметът на общината издава наказателно постановление с предвидените в закона глоби.

В срок от 6 месеца от влизането на ЗУЕС, собствениците, ползвателите и обитателите на обекти  в режим на етажна собственост са задължени да свикат общо събрание и изберат управителни органи в сградата.

Общинска администрация призовава собствениците, ползвателите и обитателите на обекти  в режим на етажна собственост да извършат необходимите действия по провеждане на общи събрания за избор на управителен съвет/управител, регистрация, издаване на технически паспорт на сграда и други, свързани с управлението на етажната собственост.

Саниране и обновяване на жилищния фонд в гр. Дулово може да постигнем само  като се изпълняват законовите изисквания и при установена комуникация между управителните съвети/управителите на етажна собственост с общинската администрация и чрез усвояване на средства от европейски фондове и/или други източници на финансиране.

пг- заглавна

Първа копка за изграждане на физкултурен салон в Професионалната гимназия по облекло, обслужване и транспорт в Дулово.

За пръв път през последните 40 години в Дулово с първа копка и тържествен ритуал се постави началото на строителните дейности за изграждане на физкултурен салон в Професионалната гимназия по облекло, обслужване и транспорт (ПГООТ).

Около 300 млади хора се обучават в гимназията и придобиват качествена образователна и професионална подготовка.

С изграждането на физкултурния салон ще се създадат отлични условия за физическото възпитание и спорт.

По стара народна традиция гостите бяха посрещнати с хляб и сол от ученици в народни носии, от училищната общност и от директора г-н Илхан Ахмед.

Кметът на Община Дулово инж. Невхис Мустафа се обърна към всички:” Честита първа копка! Новата придобивка е гордост за Дулово! Поздравления от сърце за всички, допринесли за реализацията на проекта, който ще открие нови възможности за пълноценна подготовка на младите хора и здравословен стил на живот чрез подобряване на материалната база!”

Представители на вероизповеданията благословиха начинанието.

В тържеството – истински празник на младостта, участваха екипът на кмета на Община Дулово, общински съветници, кметове на населени

места, ученици учители, строители.

На добър час!