СЪОБЩЕНИЕ ЗА ОДОБРЯВАНЕ НА ПЛАН СМЕТКА ЗА ТБО ЗА 2025г.
НА ОСНОВАНИЕ ЧЛ.66,АЛ.1 ОТ АДМИНИСТРАТИВНО ПРОЦЕСУАЛНИЯ КОДЕКС
УВЕДОМЯВАМЕ ВСИЧКИ ЖИТЕЛИ / СОБСТВЕНИЦИ И ПОЛЗВАТЕЛИ НА НЕДВИЖИМИ ИМОТИ НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА ДУЛОВО, ЧЕ Е ОТКРИТО ПРОИЗВОДСТВО ПО ПРИЕМАНЕ НА РЕШЕНИЯ ОТНОСНО:
I.Одобряване на план–сметка за сметосъбиране, сметоизвозване, обезвреждане на битовите отпадъци в депа или други съоръжения, чистота на териториите за обществено ползване на територията на Община Дулово за 2025г.
Предложението – докладната записка до Общински съвет е от Кмета на Община Дулово, На основание чл.62; чл.63,ал.1; чл.66; чл.67,ал1,ал.2 от ЗМДТ; чл.8, ал.3,ал.4 от ЗМДТ,чл.13;чл.14; чл.15;чл.17,ал.1 от Наредба №11 на Общински съвет – Дулово и чл.21,ал.2 във връзка с чл.21, ал.1, т.7 от ЗМСМА и включва Общински съвет Дулово да приеме следните решения:
І. Одобрява план-сметка за такса битови отпадъци за 2025г. за всяка дейност, включваща необходимите разходи за:
1 | Осигуряване на съдове за съхраняване на битовите отпадъци/контейнери, кофи и други – | 0 |
2 | Събиране, включително разделно, на битовите отпадъци и транспортирането им до депата или други инсталации и съоръжения за обезвреждането им | 1 020 000 лв. |
3 | Проучване, проектиране, изграждане, поддържане, експлоатация, закриване и мониторинг на депата за битови отпадъци или други инсталации или съоръжения за обезвреждане, рециклиране и оползотворяване на битови отпадъци, включително отчисленията по чл.60 и 64 от Закона за управление на отпадъците | 1 386 000 лв |
4 | Почистване на уличните платна, площадите, алеите, парковете и другите територии от населените места, предназначени за обществено ползване– | 120 000 лв |
2 526 000 лв |
II.Дава съгласие очакваният недостиг в размер на 1 326 000лв. между
планираните приходи от ТБО /1 200 000лв./и планирани разходи за
дейностите по сметосъбиране, сметоизвозване, обезвреждане на битовите
отпадъци в депа или други съоръжения, чистота на териториите за обществено
ползване на територията на община Дулово /2 526 000лв./за 2025г., да се
финансира от други собствени приходи на Община Дулово, в това число :
– 500 000 лв. данък при придобиване на имущества по дарение и възмезден начин;
– 70 000лв. приходи от наеми на имущество;
– 280 000лв. приходи от наеми на земя;
– 60 000лв. приходи от такса технически услуги;
– 80 000лв. приходи от такса административни услуги;
– 236 000лв.приходи от продажба на земя;
– 100 000лв. приходи от лихви за данъци, такси.
III. Да не се събира такса битови отпадъци за разходите /услугите/ по одобрената план-сметка по т.I.1,2,3, когато имотът е незастроен или не се ползва през цялата година и е подадена декларация от задълженото лице до 31 октомври на предходната година в общината по местонахождението на имота;
Заинтересованите лица могат да направят писмени предложения и становища по проекта чрез подаване на същите в деловодството на Община Дулово /стая №3/ или на
vebmail: obshtina@dulovo.bg
Приложение: Докладна записка от Кмета на Община Дулово
22.11.2024г.