РЕШЕНИЯ -ПРОТОКОЛ 22 ЗАСЕДАНИЕ

05.12.2013 15:34

ПРЕПИС-ИЗВЛЕЧЕНИЕ

С Решение № 296 / 30.08.2013г. на общинския съвет е гласувано увеличение на бюджета на община Дулово за 2013г. с 88 000лв. Сумата е необходима във връзка с изпълнение на изисквания по договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по оперативна програма „Регионално развитие 2007 - 2013” № BG161PO001/1.1-09/2010/024 за „Осигуряване на общинска образователна инфраструктура с високо ниво на енергийна ефективност, допринасяща за устойчивото развитие на община Дулово” по който община Дулово е бенефициент със задължителен собствен принос. От гласуваните 88 000лв. – 57 525лв. са за капиталови разходи. Съгласно указанията на Министерството на финансите, свързани с получаване, изразходване и отчитане на приходите и разходите при реализацията на проекти по оперативни програми сумите изразходвани за съфинансиране на проекта от страна на общината е необходимо да бъдат отразени като „трансфери между бюджетни и извънбюджетни сметки”.

Сумата в размер на 36 489лв. от общата сума за капиталови разходи трябва да се отрази като трансфер, а това дава отражение по параграфи в бюджета за 2013г.

Съгласно Решение № 295/30.08.2013г. на общинския съвет за дейност 469 „Др.дейности по здравеопазването” са утвърдени средства за основен ремонт на здравните служби в с.Златоклас – 6 709лв. и с.Чернолик – 5 646лв. Сумите са отразени по § 51-00 -Основен ремонт.

Предвид на това, че горепосочените обекти са отразени в баланса на „МБАЛ Дулово”, с цел привеждане в съответствие с ЕБК за 2013г. е необходимо сумите да бъдат отнесени по § 55-01 - капиталови трансфери за нефинансови предприятия.

За изпълнение на гореизложеното, по т.1.1. от дневния ред, след поименно явно гласуване, с 25 гласа „ЗА”; „ПРОТИВ”- няма; „ВЪЗД.СЕ” – няма, Общинският съвет прие

Р Е Ш Е Н И Е № 336

 

На основание чл. 21, ал. 1, т. 6 и ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл.18, ал.1 от Закона за общинския бюджет, чл.17, ал.1 от Наредба№ 18 за условията и реда за съставяне, изпълнение и отчитане на общинския бюджет

 

Общински съвет-Дулово

р е ш и:

 

Приема да се извърши корекция на бюджета за 2013г.,както следва :

 

  1. Да са извършат вътрешни компенсирани промени между отделните параграфи, както следва:

 

№ по ред

 

НАИМЕНОВАНИЕ

 

НАИМЕНОВАНИЕ

НА ПАРАГРАФА

на

§§

 

С У М А

А.

ПО ПРИХОДА :

 

 

0

І.

Имуществени данъци и неданъчни приходи

 

 

 

1.

Неданъчни приходи

Други неданъчни приходи

36-19

-36 489

ІІ.

Трансфери

 

 

0

 

 

Получени трансфери

62-01

36 489

 

 

Предоставени трансфери

62-02

-36 489

 

 

 

 

 

Б.

ПО РАЗХОДА :

 

 

-36 489

1.

Дофинансиране на държавни дейности с общ.приходи в т.ч.:

 

 

-36 489

1.1.

Д/ст 322 „Общообразователни училища”

Основен ремонт на ДМА

51-00

-36 489

 

  1. В Поименния списък за разпределение на обектите за капиталови разходи през 2013г. да се промени § 51-00 Основен ремонт в § 55-01 Капиталови трансфери за нефинансови предприятия на следните обекти:

2.1. Основен ремонт – здравна служба с.Златоклас.

2.1. Основен ремонт – здравна служба с.Чернолик.

  1. Настоящото решение да бъде изпратено на кмета на Община Дулово и областния управител на Област Силистра в 7-дневен срок от приемането му.

 

Настоящото решение подлежи на оспорване в 14-дневен срок по реда на АПК пред Административен съд-Силистра.

 

 

 

 

инж.Сезгин Галиб

Председател ОбС-Дулово

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ОБЩИНСКИ СЪВЕТ – ДУЛОВО, ОБЛ. СИЛИСТРА

 

 

ул. “Васил Левски” № 18 тел.: (0864) 2 31 00 ; Факс:(0864) 2 30 20

7650 Дулово e-mail: obs_dulovo@abv.bg

 

ПРЕПИС-ИЗВЛЕЧЕНИЕ

П Р О Т О К О Л

22

13.11.2013 година

Закона за ветеринарномедицинската дейност, Наредба № 44 за ветеринарномедицинските изисквания към животновъдните обекти, Закон за защита на животните и Закона за опазване на околната среда регламентират и вменяват на общините значителен брой задължения във връзка с отглеждането на животни. Липсата на ясен и подробен регламент за извършването на тази дейност в много случаи води до конфликти между частния и обществения интерес. Това е основната причина да бъде изработен проект на Наредба за реда и условията за отглеждане на животни на територията на община Дулово. С приемането на настоящата наредба се преследват следните цели:

- регламентиране на реда, начина и условията за отглеждане на животни-домашни любимци, диви, селскостопански животни и птици, пчелни семейства на територията на общината при спазване на правилата и нормативите за устройство на територията и на санитарно-хигиенните изисквания;

- регламентиране на правата и задълженията на собствениците на животни;

- регламентиране на допустимия брой за всеки вид селскостопански животни и птици, отглеждани в строителните граници на населените места на територията на община Дулово;

- поддържане на населените места на територията на общината в добро санитарно-хигиенно състояние.

За изпълнение на гореизложеното, по т.1.2. от дневния ред, след явно гласуване, с 25 гласа „ЗА”; „ПРОТИВ”- няма; „ВЪЗД.СЕ” – 0, Общинският съвет прие

Р Е Ш Е Н И Е № 337

На основание чл. 21, ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация,

Общински съвет-Дулово

р е ш и:

  1. Приема Наредба № 24 за реда и условията за отглеждане на животни на територията на Община Дулово.

  2. Настоящото решение да бъде изпратено на кмета на Община Дулово и областния управител на Област Силистра в 7-дневен срок от приемането му.

 

Настоящото решение подлежи на оспорване в 14-дневен срок по реда на АПК пред Административен съд-Силистра.

 

 

инж.Сезгин Галиб

Председател ОбС-Дулово

 

 

 

 

 

 

 

 

ОБЩИНСКИ СЪВЕТ – ДУЛОВО, ОБЛ. СИЛИСТРА

 

 

ул. “Васил Левски” № 18 тел.: (0864) 2 31 00 ; Факс:(0864) 2 30 20

7650 Дулово e-mail: obs_dulovo@abv.bg

 

ПРЕПИС-ИЗВЛЕЧЕНИЕ

П Р О Т О К О Л

22

13.11.2013 година

 

В приетата с Решение № 353/05.03.2003г. Общински съвет-Дулово Наредба № 11, чл.23 е определена потребителската такса за ползване на Ученическо общежитие от учениците на Община Дулово месечна такса в размер на 12.50лв. През последните години драстично намалява броя на учениците ползващи общежитието, което от своя страна води до невъзможност от самостоятелно й функциониране. Реална е опасността от закриване на общежитието.

С цел запазване дейността на Ученическо общежитие чрез отменяне на определената такса се очаква увеличаване приема на ученици ползващи услугата.

Във връзка с предложението на кмета на общината по Докладна записка рег.№ 290/30.09.2013г., т.1.3. от дневния ред, след поименно явно гласуване, с 24 гласа „ЗА”; „ПРОТИВ”- няма; „ВЪЗД.СЕ” – 1, Общинският съвет прие

Р Е Ш Е Н И Е № 338

На основание чл. 21, ал. 1, т. 7 и ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация

Общински съвет-Дулово

р е ш и:

  1. Приема Наредба за изменение на Наредбата № 11 за определяне и администриране на местните такси и цени на услугите в Община Дулово, както следва:

 

& 1. В Раздел III „Такси за детски ясли, детски градини, домове за социални грижи, лагери и други общински социални услуги” отменя чл.23.

 

  1. Настоящото решение да бъде изпратено на кмета на Община Дулово и областния управител на Област Силистра в 7-дневен срок от приемането му.

 

Настоящото решение подлежи на оспорване в 14-дневен срок по реда на АПК пред Административен съд-Силистра.

 

 

инж.Сезгин Галиб

Председател ОбС-Дулово

 

 

 

 

 

 

 

 

ОБЩИНСКИ СЪВЕТ – ДУЛОВО, ОБЛ. СИЛИСТРА

 

 

ул. “Васил Левски” № 18 тел.: (0864) 2 31 00 ; Факс:(0864) 2 30 20

7650 Дулово e-mail: obs_dulovo@abv.bg

 

ПРЕПИС-ИЗВЛЕЧЕНИЕ

П Р О Т О К О Л

22

13.11.2013 година

Във връзка с проявен интерес от страна на граждани за закупуване на общински имот, както и поради необходимостта от постъпване на повече приходи в Община Дулово, постъпи предложение от кмета на общината за разпореждане с имот– частна общинска собственост, по кадастрална карта на гр. Дулово. Изготвена е пазарна оценка на имота от независим лицензиран оценител, съгласно изискването на чл.41, ал.2 от Закона за общинската собственост.

Предвид изложеното по т.1.4. от дневния ред, след поименно явно гласуване, с 25 гласа „ЗА”; „ПРОТИВ”- няма; „ВЪЗД.СЕ” – няма, Общинският съвет прие

Р Е Ш Е Н И Е № 339

На основание чл. 21, ал.1 т.8 ЗМСМА, чл.35, ал.1 ЗОС и чл.29, ал.1 Наредба №2 на Община Дулово за реда на придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество

Общински съвет-Дулово

р е ш и:

  1. Актуализира Годишната програма за управление и разпореждане с имоти общинска собственост за 2013 г., като я допълва с поземлен имот с идентификационен номер 24030.5.429, с площ от 1037кв.м./хиляда тридесет и седем квадратни метра/, с трайно предназначение „лозе”, трета категория на земята, находящ се в гр.Дулово, местността „До гробището, описан в AЧОС № 5695/12.09.2013г., вписан в Служба по вписвания с вх.рег.номер 1596/13.09.2013 г.

  2. Да се извърши продажба, чрез публичен явен търг на поземлен имот с идентификационен номер 24030.5.429 по кадастрална карта на гр. Дулово, с площ от 1 037 кв.м. /хиляда тридесет и седем квадратни метра/, с трайно предназначение „лозе”, трета категория на земята, находящ се в местността „До гробището, описан в AЧОС № 5695 от 12.09.2013 г., вписан в Служба по вписвания с вх.рег.номер 1596/13.09.2013 г., на пазарна цена от 1 170,00 лв./хиляда сто и седемдесет лева/ без ДДС при данъчна оценка в размер на 350,00 лв. /триста и петдесет лева/.

  3. На основание чл.41, ал.2 от Закона за общинската собственост приема пазарната цена на имота, описан в т. 2

  4. Възлага на кмета на Община Дулово да извърши съответните процедурни действия по разпореждане с имота.

  5. Настоящото решение да бъде изпратено на кмета на Община Дулово и областния управител на Област Силистра в 7-дневен срок от приемането му.

 

Настоящото решение подлежи на оспорване в 14-дневен срок по реда на АПК пред Административен съд-Силистра.

 

инж.Сезгин Галиб

Председател ОбС-Дулово

 

 

 

ОБЩИНСКИ СЪВЕТ – ДУЛОВО, ОБЛ. СИЛИСТРА

 

 

ул. “Васил Левски” № 18 тел.: (0864) 2 31 00 ; Факс:(0864) 2 30 20

7650 Дулово e-mail: obs_dulovo@abv.bg

 

ПРЕПИС-ИЗВЛЕЧЕНИЕ

П Р О Т О К О Л

22

13.11.2013 година

Във връзка с проявен интерес от страна на граждани за закупуване на общински имот, както и поради необходимостта от постъпване на повече приходи в Община Дулово, постъпи предложение от кмета на общината за разпореждане с имот– частна общинска собственост, по регулационния план на с.Златоклас. Изготвена е пазарна оценка на имота от независим лицензиран оценител, съгласно изискването на чл.41, ал.2 от Закона за общинската собственост.

Предвид изложеното по т.1.5. от дневния ред, след поименно явно гласуване, с 25 гласа „ЗА”; „ПРОТИВ”- няма; „ВЪЗД.СЕ” – няма, Общинският съвет прие

Р Е Ш Е Н И Е № 340

На основание чл. 21, ал.1 т.8 ЗМСМА, чл.35, ал.1 ЗОС и чл.29, ал.1 Наредба №2 на Община Дулово за реда на придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество

Общински съвет-Дулово

р е ш и:

  1. Актуализира Годишната програма за управление и разпореждане с имоти общинска собственост за 2013 г., като я допълва с имот-частна общинска собственост по регулационния план на с.Златоклас, представляващ Урегулиран поземлен имот УПИ VIII-149, в кв.19, с площ от 1450 кв.м., описан в AЧОС №1424 от 11.09.2013 г., вписан в Служба по вписвания с вх.рег.номер 1588/12.09.2013 г.

  2. Да се извърши продажба, чрез публичен явен търг на Урегулиран поземлен имот УПИ VIII-149, в кв.19, с площ от 1 450 кв.м. /хиляда четиристотин и петдесет квадратни метра/, по регулационния план на с. Златоклас, описан в AЧОС № 1424 от 11.09.2013 г., вписан в Служба по вписвания с вх.рег.номер 1588/12.09.2013 г., на пазарна цена от 3 300,00лв. /три хиляди и триста лева/ без ДДС и данъчна оценка в размер на 3 027,60 лв. /три хиляди двадесет и седем лева/.

  3. На основание чл.41, ал.2 от Закона за общинската собственост приема пазарната цена на имота, описан в т. 2

  4. Възлага на кмета на Община Дулово да извърши съответните процедурни действия по разпореждане с имота.

  5. Настоящото решение да бъде изпратено на кмета на Община Дулово и областния управител на Област Силистра в 7-дневен срок от приемането му.

 

Настоящото решение подлежи на оспорване в 14-дневен срок по реда на АПК пред Административен съд-Силистра.

 

 

инж.Сезгин Галиб

Председател ОбС-Дулово

 

 

 

 

ОБЩИНСКИ СЪВЕТ – ДУЛОВО, ОБЛ. СИЛИСТРА

 

 

ул. “Васил Левски” № 18 тел.: (0864) 2 31 00 ; Факс:(0864) 2 30 20

7650 Дулово e-mail: obs_dulovo@abv.bg

 

ПРЕПИС-ИЗВЛЕЧЕНИЕ

П Р О Т О К О Л

22

13.11.2013 година

Във връзка с проявен интерес от страна на граждани за закупуване на общински имот, както и поради необходимостта от постъпване на повече приходи в Община Дулово, постъпи предложение от кмета на общината за разпореждане с имоти– частна общинска собственост, находящи се в землището на с.Чернолик и с.Поройно, с номера 000122, с площ от 2,074 дка и имот с номер 000068, с площ от 3,926 дка.

Върху двата имота, разположени в две отделни землища – Чернолик и Поройно, попада една масивна двуетажна сграда – Хижа, с идентификационен номер 01, с обща застроена площ от 90 кв.м. и обща разгърната застроена площ от 200 кв.м. Съгласно изискването на чл.41, ал.2 от Закона за общинската собственост са изготвени пазарни оценки на имотите от независим лицензиран оценител.

Предвид изложеното по т.1.6. от дневния ред, след поименно явно гласуване, с 25 гласа „ЗА”; „ПРОТИВ”- няма; „ВЪЗД.СЕ” – няма, Общинският съвет прие

Р Е Ш Е Н И Е № 341

На основание чл. 21, ал.1 т.8 ЗМСМА, чл.35, ал.1 ЗОС и чл.29, ал.1 Наредба №2 на Община Дулово за реда на придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество

Общински съвет-Дулово

р е ш и:

  1. Актуализира Годишната програма за управление и разпореждане с имоти общинска собственост за 2013 г., като я допълва със следните имоти частна общинска собственост, находящи се в землището на с.Чернолик и с.Поройно:

1.1. Поземлен имот с номер 000122, находящ се в землището на с.Чернолик, с площ от 2,074 дка / два декара седемдесет и четири квадратни метра/, заедно с построената в имота масивна двуетажна сграда – Хижа, със застроена площ от 72 кв.м. /седемдесет и два квадратни метра/ и разгърната застроена площ от 144 кв.м. /сто четиридесет и четири квадратни метра/, с идентификационен номер 01, описан в AЧОС № 5693 от 11.09.2013 г., вписан в Служба по вписвания с вх.рег.номер 1594/13.09.2013 г.

1.2. Поземлен имот с номер 000068, находящ се в землището на с.Поройно, с площ от 3,926 дка /три декара, деветстотин двадесет и шест квадратни метра/, заедно с построена в имота масивна двуетажна сграда - Хижа, със застроена площ от 28,00 кв.м. /двадесет и осем квадратни метра/, и разгърната застроена площ от 56,00 кв.м. /петдесет и шест квадратни метра/, описан в AЧОС № 5694 от 11.09.2013 г., вписан в Служба по вписвания с вх.рег.номер 1595/13.09.2013 г.

  1. Да се извърши продажба, чрез публичен явен търг на недвижимите имоти, както следва:

2.1. Поземлен имот с номер 000122, находящ се в землището на с.Чернолик, площ от 2,074 дка /два декара седемдесет и четири квадратни метра/, заедно с построената в имота масивна двуетажна сграда – Хижа, със застроена площ от 72 кв.м. /седемдесет и два квадратни метра/ и разгърната застроена площ от 144 кв.м. /сто четиридесет и четири квадратни метра/, с идентификационен номер 01, описан в AЧОС № 5693 от 11.09.2013 г., вписан в Служба по вписвания с вх.рег.номер 1594/13.09.2013 г., на пазарна цена от 6 940 лв. /шест хиляди деветстотин и четиридесет лева/ без ДДС, в т.ч. стойност на земята 5 050,00лв. и стойност на сградата /бивша здравна служба/ 1 890 лв. /хиляда осемстотин и деветдесет лева/ при данъчна оценка в размер на 6 891.30 лв. / шест хиляди осемстотин деветдесет и един лева и тридесет стотинки/.

2.2. Поземлен имот с номер 000068, находящ се в землището на с.Поройно, с площ от 3,926 дка /три декара, деветстотин двадесет и шест квадратни метра/, заедно с построена в имота масивна двуетажна сграда - Хижа, със застроена площ от 28,00 кв.м. /двадесет и осем квадратни метра/, и разгърната застроена площ от 56,00 кв.м. /петдесет и шест квадратни метра/, описан в AЧОС № 5694 от 11.09.2013 г., вписан с Служба по вписвания с вх.рег.номер 1595/13.09.2013 г., на пазарна цена от 10 290,00лв. /десет хиляди двеста и деветдесет лева/ без ДДС , в т.ч. стойност на земята 9 550,00лв./девет хиляди петстотин петдесет и пет лева/ без ДДС, стойност на сградата 740,00 лв./седемстотин и четиридесет лева / при данъчна оценка в размер на 3 926,00 лв. /три хиляди деветстотин двадесет и шест лева/.

  1. На основание чл.41, ал.2 от Закона за общинската собственост приема пазарната цена на имотите, описани в т. 2

  2. Възлага на кмета на Община Дулово да извърши съответните процедурни действия по разпореждането с имотите.

  3. Настоящото решение да бъде изпратено на кмета на Община Дулово и областния управител на Област Силистра в 7-дневен срок от приемането му.

 

Настоящото решение подлежи на оспорване в 14-дневен срок по реда на АПК пред Административен съд-Силистра.

 

 

инж.Сезгин Галиб

Председател ОбС-Дулово

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ОБЩИНСКИ СЪВЕТ – ДУЛОВО, ОБЛ. СИЛИСТРА

 

 

ул. “Васил Левски” № 18 тел.: (0864) 2 31 00 ; Факс:(0864) 2 30 20

7650 Дулово e-mail: obs_dulovo@abv.bg

 

ПРЕПИС-ИЗВЛЕЧЕНИЕ

П Р О Т О К О Л

22

13.11.2013 година

Във връзка с проявен интерес от страна на граждани за закупуване на общински имот, както и поради необходимостта от постъпване на повече приходи в Община Дулово, постъпи предложение от кмета на общината за разпореждане с имот– частна общинска собственост, по кадастралната карта на гр.Дулово. Изготвена е пазарна оценка на имота от независим лицензиран оценител, съгласно изискването на чл.41, ал.2 от Закона за общинската собственост.

Предвид изложеното по т.1.7. от дневния ред, след поименно явно гласуване, с 25 гласа „ЗА”; „ПРОТИВ”- няма; „ВЪЗД.СЕ” – няма, Общинският съвет прие

Р Е Ш Е Н И Е № 342

На основание чл. 21, ал.1 т.8 ЗМСМА, чл.35, ал.1 ЗОС и чл.29, ал.1 Наредба №2 на Община Дулово за реда на придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество

Общински съвет-Дулово

р е ш и:

  1. Актуализира Годишната програма за управление и разпореждане с имоти общинска собственост за 2013 г., като я допълва с имот-частна общинска собственост по кадастралната карта на гр. Дулово, представляващ Поземлен имот с идентификационен номер 24030.5.200, с площ от 1 195кв.м., земеделска територия с трайно предназначение „лозе”, трета категория на земята , находящ се в местността „До гробището”, описан в AЧОС № 5696 от 25.10.2013 г., вписан в Служба по вписвания с вх.рег.номер 1992/28.10.2013г.

  2. Да се извърши продажба чрез публичен явен търг на Поземлен имот с идентификационен номер 24030.5.200 по кадастрална карта на гр. Дулово, с площ от 1 195,00кв.м./хиляда сто деветдесет и пет квадратни метра/, земеделска територия с трайно предназначение „лозе”, трета категория на земята, находящ се в местността „До гробището”, описан в AЧОС № 5696 от 25.10.2013 г., вписан в Служба по вписвания с вх.рег.номер 1992/28.10.2013г., на пазарна цена от 1349,00 лв./хиляда триста четиридесет и девет лева/ без ДДС при данъчна оценка в размер на 403.30 лв. /четиристотин и три лева и тридесет стотинки/.

  3. На основание чл.41, ал.2 от Закона за общинската собственост приема пазарната цена на имот, описан в т. 2

  4. Възлага на кмета на Община Дулово да извърши съответните процедурни действия по разпореждането с имотите.

  5. Настоящото решение да бъде изпратено на кмета на Община Дулово и областния управител на Област Силистра в 7-дневен срок от приемането му.

Настоящото решение подлежи на оспорване в 14-дневен срок по реда на АПК пред Административен съд-Силистра.

 

инж.Сезгин Галиб

Председател ОбС-Дулово

О

 

БЩИНСКИ СЪВЕТ – ДУЛОВО, ОБЛ. СИЛИСТРА

 

 

ул. “Васил Левски” № 18 тел.: (0864) 2 31 00 ; Факс:(0864) 2 30 20

7650 Дулово e-mail: obs_dulovo@abv.bg

 

ПРЕПИС-ИЗВЛЕЧЕНИЕ

П Р О Т О К О Л

22

13.11.2013 година

Постъпило е заявление в община Дулово от Али Мехмед Али, с постоянен адрес гр.Дулово, ул.”Добруджа” 86, закупуване собствеността върху общинско дворно място, представляващо поземлен имот с идентификационен номер 24030.501.232 по кадастрална карта на гр.Дулово. Върху имота, който е с площ-645кв..м, лицето притежава законно построена жилищна сграда, със застроена площ от 96 кв.м. и второстепенна постройка от 20кв.м., като за тях е приложил: Удостоверение по декларирани данни с изх. номер 6903000682, Удостоверение за наличие или липса на задължения към Община Дулово, с изх. номер 6903000683, издадени от Община Дулово, дирекция „Местни приходи”, Договор за продажба на държавен недвижим имот по реда на Наредба за държавни имоти от 08.01.1991г. Изготвена е пазарна оценка за общинската част от имота, от независим лицензиран оценител, съгласно изискването на чл.41, ал.2 от Закона за общинската собственост.

Предвид изложеното, по т.1.8. от дневния ред, след поименно явно гласуване, с 25 гласа „ЗА”; „ПРОТИВ”- няма; „ВЪЗД.СЕ” – няма, Общинският съвет прие

Р Е Ш Е Н И Е № 343

На основание чл. 21, ал.1 т.8 ЗМСМА, чл.35, ал.3 Закона за общинската собственост

Общински съвет-Дулово

р е ш и:

  1. Да се извърши продажба на поземлен имот с идентификационен номер 24030.501.232 в урбанизирана територия, по кадастрална карта на гр.Дулово, находящ се на ул.”Добруджа” № 86, с площ от 645,00кв.м./шестстотин четиридесет и пет квадратни метра/, предназначен за ниско застрояване, описан в АЧОС №1427/14.10.2013.г., вписан в Служба по вписвания с вх.рег.номер 1926/17.10.2013, на собственика на законно построената върху него сграда Али Мехмед Али, с ЕГН: 3905035585, на пазарна цена от 3741,00 лв./три хиляди седемстотин четиридесет и един лева/ без ДДС и данъчна оценка в размер на 3 647.00лв. /три хиляда шестстотин четиридесет и седем лева/.

  2. На основание чл.41, ал.2 от Закона за общинската собственост приема пазарната цена на имот, описан в т. 2

  3. Възлага на кмета на Община Дулово да извърши съответните процедурни действия по разпореждането с имотите.

  4. Настоящото решение да бъде изпратено на кмета на Община Дулово и областния управител на Област Силистра в 7-дневен срок от приемането му.

 

Настоящото решение подлежи на оспорване в 14-дневен срок по реда на АПК пред Административен съд-Силистра.

 

инж.Сезгин Галиб

Председател ОбС-Дулово

 

 

 

ОБЩИНСКИ СЪВЕТ – ДУЛОВО, ОБЛ. СИЛИСТРА

 

 

ул. “Васил Левски” № 18 тел.: (0864) 2 31 00 ; Факс:(0864) 2 30 20

7650 Дулово e-mail: obs_dulovo@abv.bg

 

ПРЕПИС-ИЗВЛЕЧЕНИЕ

П Р О Т О К О Л

22

13.11.2013 година

В Община Дулово е постъпило заявление с вх.6867/ 09.09.2013 г. от Фахридин Рашид Осман, с постоянен адрес: с. Златоклас, ул.”Седма” 21, който е изразил намерение да прекрати съсобствеността върху УПИ VIII–160, кв.16 по плана за регулация на с.Златоклас, находящ се на ул. Седма 21, описан в АЧОС:1425/11.09.2013 г., вписан в Служба по вписвания с вх.рег. номер 1425/11.09.2013 г., от който притежава 1065 кв.м. Приложил е Нотариален акт за дарение на недвижим имот № 166/ том I, дело № 439/1975 г. Изготвена е пазарна оценка за общинската част от имота с площ 110 кв.м., съгласно изискванията на чл.41, ал.2 от Закона за общинската собственост

Предвид изложеното и на основание чл. 21, ал.1 т.8 от ЗМСМА, чл.36 ал. 1 т.2 от Закон за общинската собственост , във връзка с чл. 33 от Закона за собствеността предлагам Общински съвет Дулово да вземе следното

Предвид изложеното, по т.1.9. от дневния ред, след поименно явно гласуване, с 25 гласа „ЗА”; „ПРОТИВ”- няма; „ВЪЗД.СЕ” – няма, Общинският съвет прие

Р Е Ш Е Н И Е № 344

На основание чл. 21, ал.1 т.8 ЗМСМА, чл.36 ал. 1 т.2 Закон за общинската собственост , във връзка с чл. 33 от Закона за собствеността и чл.35, ал.3 ЗОС

Общински съвет-Дулово

р е ш и:

  1. Да се прекрати съсобствеността, чрез продажба на общинската част от УПИ VIII – 160, кв.16 по плана за регулация на с.Златоклас, с жилищно предназначение, описан в АЧОС №1425/11.09.2013 г., вписан в Служба по вписвания с вх.рег. номер 1589/12.09.2013 г., целият с площ 1175 кв.м./хиляда сто седемдесет и пет квадратни метра/, от които 110кв.м. /сто и десет квадратни метра/ са общинска собственост, на съсобственика Фахридин Рашид Осман, с ЕГН:4607055560, с постоянен адрес с.Златоклас, ул.Седма № 21, на пазарна цена от 275,00лв. /двеста седемдесет и пет лева/ без ДДС и данъчна оценка в размер на 250,80 лв. /двеста и петдесет лева и осемдесет стотинки/.

  2. На основание чл.41, ал.2 от Закона за общинската собственост приема пазарната цена на имот, описан в т. 1.

  3. Възлага на кмета на Община Дулово да издаде заповед и сключи договор за покупко-продажбата на общинската част от имота.

  4. Настоящото решение да бъде изпратено на кмета на Община Дулово и областния управител на Област Силистра в 7-дневен срок от приемането му.

 

Настоящото решение подлежи на оспорване в 14-дневен срок по реда на АПК пред Административен съд-Силистра.

 

инж.Сезгин Галиб

Председател ОбС-Дулово

О

 

БЩИНСКИ СЪВЕТ – ДУЛОВО, ОБЛ. СИЛИСТРА

 

 

ул. “Васил Левски” № 18 тел.: (0864) 2 31 00 ; Факс:(0864) 2 30 20

7650 Дулово e-mail: obs_dulovo@abv.bg

 

ПРЕПИС-ИЗВЛЕЧЕНИЕ

П Р О Т О К О Л

22

13.11.2013 година

Постъпило е заявление в Община Дулово с вх. номер 8439/01.11.2013 г. от Ешреф Джелил Хюсеин и Мелиха Али Хюсеин, и двамата с постоянен адрес: с.Овен, ул.”Осма” № 24, които са изразили намерение да прекратят съсобствеността върху имот УПИ XXVII-236, кв.1 по регулационния план на с.Овен, описан в АЧОС № 1432/01.11.2013 г., вписан в Служба по вписвания с вх.рег. номер 2035/01.11.2013 г., целият с площ от 1400 кв.м., от който притежават 870 кв.м., съгласно приложен Констативен нотариален акт за собственост върху недвижим имот, придобит по давностно владение номер 176, том III, рег. 4653, дело 493/2010 г. Изготвена е пазарна оценка за общинската част от имота, с площ от 310 кв.м., съгласно изискванията на чл.41, ал.2 от Закона за общинската собственост.

Предвид изложеното, по т.1.10. от дневния ред, след поименно явно гласуване, с 24 гласа „ЗА”; „ПРОТИВ”- няма; „ВЪЗД.СЕ” – няма, Общинският съвет прие

Р Е Ш Е Н И Е № 345

На основание чл. 21, ал.1 т.8 ЗМСМА, чл.36 ал. 1 т.2 Закон за общинската собственост , във връзка с чл. 33 от Закона за собствеността

Общински съвет-Дулово

р е ш и:

  1. Да се прекрати съсобствеността, чрез продажба на общинската част от УПИ VII236, кв.1 по плана за регулация на с.Овен, с жилищно предназначение, описан в АЧОС № 1432/01.11.2013 г., вписан в Служба по вписвания с вх.рег. № 2035/01.11.2013 г., целият с площ от 1400 кв.м./хиляда и четиристотин квадратни метра/, от които 310кв.м./триста и десет квадратни метра/ са общинска собственост, на съсобствениците Ешреф Джелил Хюсеин, с ЕГН:5002085726 и Мелиха Али Хюсеин с ЕГН:5511215570, с постоянен адрес: с.Овен, ул.”Осма” № 24, на пазарна цена от 1 286,00 лв. /хиляда двеста осемдесет и шест лева/ без ДДС и данъчна оценка в размер на 1 159,70лв./хиляда сто петдесет и девет лева и седемдесет стотинки/.

  2. На основание чл.41, ал.2 от Закона за общинската собственост приема пазарната цена на имот, описан в т. 1.

  3. Възлага на кмета на Община Дулово да издаде заповед и сключи договор за покупко-продажбата на общинската част от имота.

  4. Настоящото решение да бъде изпратено на кмета на Община Дулово и областния управител на Област Силистра в 7-дневен срок от приемането му.

 

Настоящото решение подлежи на оспорване в 14-дневен срок по реда на АПК пред Административен съд-Силистра.

 

инж.Сезгин Галиб

Председател ОбС-Дулово

 

 

 

 

ОБЩИНСКИ СЪВЕТ – ДУЛОВО, ОБЛ. СИЛИСТРА

 

 

ул. “Васил Левски” № 18 тел.: (0864) 2 31 00 ; Факс:(0864) 2 30 20

7650 Дулово e-mail: obs_dulovo@abv.bg

 

ПРЕПИС-ИЗВЛЕЧЕНИЕ

П Р О Т О К О Л

22

13.11.2013 година

Съгласно чл.11а от Наредба № 7/29.12.2000г. за определяне броя на паралелките и групите и броя на учениците и на децата в паралелките и в групите на училищата, детските градини и обслужващите звена, издадена от министъра на МОН, съществуването на маломерна самостоятелна паралелка под 10 ученика разрешение се дава от началника на РИО-Силистра след мотивирано искане на първостепенния разпоредител с бюджетни кредити и решение на Общинския съвет.

Във връзка с предложението на кмета на общината по Докладна записка рег.№ 329/05.11.2013г., по т.1.11. от дневния ред, след явно гласуване, с 25 гласа „ЗА”; „ПРОТИВ”- няма; „ВЪЗД.СЕ” – няма, Общинският съвет прие

Р Е Ш Е Н И Е № 346

На основание чл.17, т.3, чл.20 и чл. 21, ал.1 т.23 ЗМСМА, във връзка с чл.11а от Наредба № 7/29.12.2000г. за определяне броя на паралелките и групите и броя на учениците и на децата в паралелките и в групите на училищата, детските градини и обслужващите звена, издадена от министъра на МОН

Общински съвет-Дулово

р е ш и:

 

 

  1. Разрешава функционирането на маломерни паралелки през учебната 2013/2014 учебна година, при спазване на т.2 от Решение № 326 по Протокол № 21 от 04.10.2013г. на Общински съвет-Дулово в:

 

    • ОУ „Д-р Петър Берон” с.Чернолик с 9 ученика в VІІІ клас;

    • ОУ „Св.св.Кирил и Методий” с.Правда с 9 ученика в VІІІ клас.

 

  1. Възлага на кмета на общината да предприеме необходимите действия, в съответствие с нормативната уредба по изпълнение на решението.

  2. Настоящото решение да бъде изпратено на кмета на Община Дулово и областния управител на Област Силистра в 7-дневен срок от приемането му.

 

Настоящото решение подлежи на оспорване в 14-дневен срок по реда на АПК пред Административен съд-Силистра.

 

 

 

инж.Сезгин Галиб

Председател ОбС-Дулово

 

 

 

 

 

ОБЩИНСКИ СЪВЕТ – ДУЛОВО, ОБЛ. СИЛИСТРА

 

 

ул. “Васил Левски” № 18 тел.: (0864) 2 31 00 ; Факс:(0864) 2 30 20

7650 Дулово e-mail: obs_dulovo@abv.bg

 

ПРЕПИС-ИЗВЛЕЧЕНИЕ

П Р О Т О К О Л

22

13.11.2013 година

В изпълнение решение № 490 от 03.12.2010г. на Общински съвет-Дулово, Община Дулово кандидатства за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013г.”, процедура с референтен №:BG161PO005/10/1.11/03/19 „Подготовка и изпълнение на проекти за подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации над 10 000 е.ж.” с проект „Доизграждане на канализационната система и частична реконструкция на водопроводна мрежа в гр.Дулово”.

На 17.02.2012г. е подписан Договор за безвъзмездна финансова помощ №51011119-С020 между Министерството на околната среда и водите и Община Дулово, съгласно който Министерството на околната среда и водите в качеството му на Договарящ орган предоставя на Община Дулово, чрез Оперативна програма „Околна среда 2007-2013г.” безвъзмездна финансова помощ в размер на 22 211 606,00лв. Съгласно чл.4, ал.1 от договора проектът ще се изпълнява на два етапа: първи етап – подготовка на инвестиционен проект и втори етап – изпълнение на инвестиционен проект. Подписано е и споразумение за изпълнение на първия етап от проекта с максималната стойност 926 619,90 лв. По силата на това споразумение Община Дулово се задължава в рамките на договорения бюджет да изготви необходимата проектно сметна документация за изпълнението на проекта.

Съгласно чл.6, т.1 от споразумението Бенефициентът-Община Дулово получава авансово плащане в размер до 20% от максималната стойност на споразумението. Съгласно чл.10 ал.1 от споразумението Община Дулово трябва да осигури издаването в полза на Договарящия орган на следното обезпечение: запис на заповед без протести и без разноски, в полза на Министерство на околната среда и водите, платим на предявяване, който обезпечава пълния размер на авансовото плащане по споразумението, с приложено към него Решение на Общински съвет за упълномощаване на кмета на общината за издаване на записа на заповед.

Предвид изложеното, с цел ефективното управление на проекта, по т.1.12. от дневния ред, по предложение на кмета на общината с Докладна записка рег.№ 334/06.11.2013г., след поименно явно гласуване, с 25 гласа „ЗА”; „ПРОТИВ”- няма; „ВЪЗД.СЕ” – няма, Общинският съвет прие

Р Е Ш Е Н И Е № 347

 

На основание чл. 21, ал.1, т.8, т.10, т.23 Закона за местното самоуправление и местната администрация

Общински съвет-Дулово

р е ш и:

 

  1. Дава съгласие за отправяне на искане за авансово плащане по договор за безвъзмездна финансова помощ №51011119-С020 към Договарящия орган на Оперативна програма „Околна среда 2007 -2013г.” в размер на 185 323,98 лв. /сто осемдесет и пет хиляди триста двадесет и три лева деветдесет и осем стотинки/.

  2. Упълномощава кмета на Община Дулово-д-р Юксел Осман Ахмед да издаде в полза на Договарящия орган обезпечение, гарантиращо авансовото плащане, а именно: запис на заповед без протести и без разноски, в полза на Министерство на околната среда и водите, платим на предявяване, който обезпечава пълния размер на авансовото плащане.

  3. Издаването на записа на заповед от кмета на Община Дулово да се извърши по реда на Договор за безвъзмездна финансова помощ №51011119-С020 и по образец, утвърден от Договарящия орган.

 

  1. Изпълнението на решението се възлага на кмета на Община Дулово.

 

  1. Настоящото решение да бъде изпратено на кмета на Община Дулово и областния управител на Област Силистра в 7-дневен срок от приемането му.

 

Настоящото решение подлежи на оспорване в 14-дневен срок по реда на АПК пред Административен съд-Силистра.

 

 

 

 

инж.Сезгин Галиб

Председател ОбС-Дулово

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ОБЩИНСКИ СЪВЕТ – ДУЛОВО, ОБЛ. СИЛИСТРА

 

 

ул. “Васил Левски” № 18 тел.: (0864) 2 31 00 ; Факс:(0864) 2 30 20

7650 Дулово e-mail: obs_dulovo@abv.bg

 

ПРЕПИС-ИЗВЛЕЧЕНИЕ

П Р О Т О К О Л

22

13.11.2013 година

 

 

По т.1.13. от дневния ред, по предложение на кмета на общината с Докладна записка рег.№ 333/06.11.2013г. след поименно явно гласуване, с 25 гласа „ЗА”; „ПРОТИВ”- няма; „ВЪЗД.СЕ” – няма, Общинският съвет прие

Р Е Ш Е Н И Е № 348

 

На основание чл.21, ал.1, т.15 ЗМСМА, във връзка с чл. 198е, ал.3 от Закона за водите,

Общински съвет-Дулово

р е ш и:

1. Определя за представител на Община Дулово в заседанията на Общото събрание на Асоциацията по ВиК- д-р Юксел Осман Ахмед- Кмет на Община Дулово.

2. При невъзможност за участие на определения по т. 1 представител в заседания на Общото събрание на Асоциацията по ВиК, той да бъде заместван от Юксел Али Исмаил– Зам. Кмет на Община Дулово.

3. Определя мандат на представителя по т.1 до края на мандата на настоящия общински съвет.

4. Настоящото решение да бъде изпратено на кмета на Община Дулово и областния управител на Област Силистра в 7-дневен срок от приемането му.

 

 

Настоящото решение подлежи на оспорване в 14-дневен срок по реда на АПК пред Административен съд-Силистра.

 

 

 

 

инж.Сезгин Галиб

Председател ОбС-Дулово

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ОБЩИНСКИ СЪВЕТ – ДУЛОВО, ОБЛ. СИЛИСТРА

 

 

ул. “Васил Левски” № 18 тел.: (0864) 2 31 00 ; Факс:(0864) 2 30 20

7650 Дулово e-mail: obs_dulovo@abv.bg

 

ПРЕПИС-ИЗВЛЕЧЕНИЕ

П Р О Т О К О Л

22

13.11.2013 година

 

Съгласно чл.12, ал.3 от ЗДБРБ за 2013г. Общинският съвет може да одобрява вътрешни компенсирани промени между показателите на капиталови разходи, както и между отделни обекти, финансирани със средства от целевата субсидия. Във връзка с окончателното уточняване финансовата стойност на някои обекти се налага промяна на Поименния списък на капиталовите разходи по бюджета за 2013 г.

По т.1.14. от дневния ред, по предложение на кмета на общината с Докладна записка рег.№ 338/06.11.2013г. след поименно явно гласуване, с 25 гласа „ЗА”; „ПРОТИВ”- няма; „ВЪЗД.СЕ” – няма, Общинският съвет прие

Р Е Ш Е Н И Е № 349

 

На основание чл.21, ал.1, т.6 ЗМСМА, чл.18, ал.1 от Закона за общинския бюджет, чл.12, ал.3 от ЗДБРБ, чл.17, ал.1 от Наредба № 18 за условията и реда за съставяне, изпълнение и отчитане на общинския бюджет

 

Общински съвет-Дулово

р е ш и:

 

  1. Приема да се извършат компенсирани промени между показателите на капиталови разходи, както и между отделните обекти, финансирани със средства от целева субсидия, както следва:

 

 

по ред

Наименование на обекта

КАПИТАЛОВИ РАЗХОДИ

Целева субсидия

Собствени средства по §§ 40 00

било

става

било

става

А.

ДЪРЖАВНИ ДЕЙНОСТИ

5000

9752

0

0

1

Функция "Образование"

5000

9752

0

0

1.1

Д/ст 322 "Общообр.училища"

5000

9752

0

0

51-00

Съфинансиране по проект "Подобряване на енерг.ефективност в ОУ "Хр.Смирненски" гр. Дулово

0

5070

 

 

51-00

Основен ремонт на покрив на салон за борба към СОУ "Хр. Ботев" с. Паисиево

5000

4682

 

 

Б.

МЕСТНИ ДЕЙНОСТИ

69070

64318

0

0

1

Функция "Образование"

17031

16622

0

0

1.1.

Д/ст 311 "Целодневни детски градини"

17031

16622

0

0

51-00

Основен ремонт на ЦДГ с. Окорш /укрепване на стена/

4203

3816

 

0

51-00

Основен ремонт на ЦДГ "Щастливо детство" гр.Дулово и филиали /ремонт на площадка, асфалтиране на алеи, външно измазване и измазване на кухненските блокове и складови помещения в трите сгради на ДГ/

12828

12806

 

0

2

Функция "Почивно дело, култура, религиозни дейности"

52039

47696

0

0

2.1.

Д/ст 714"Спортни бази за спорт за всички"

45156

39143

0

0

51-00

Основен ремонт на спортна зала - градски стадион Дулово

25000

19149

 

 

51-00

Основен ремонт на спортна зала -с.Овен

20156

19994

 

 

2.2.

Д/ст 740 "Музей, художествени галерии, паметници на културата и етнографски комплекси с местен характер"

6883

8553

0

0

51-00

Основен ремонт на исторически музей Дулово /подмяна на дограма, ел. и В и К инсталации, външно измазване/

6883

8553

 

0

 

ВСИЧКО:

74070

74070

0

0

 

  1. Възлага на кмета на Община Дулово да предприеме необходимите действия в съответствие с нормативната уредба по изпълнение на решението.

  2. Настоящото решение да бъде изпратено на кмета на Община Дулово и областния управител на Област Силистра в 7-дневен срок от приемането му.

 

Настоящото решение подлежи на оспорване в 14-дневен срок по реда на АПК пред Административен съд-Силистра.

 

 

 

 

инж.Сезгин Галиб

Председател ОбС-Дулово

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ОБЩИНСКИ СЪВЕТ – ДУЛОВО, ОБЛ. СИЛИСТРА

 

 

ул. “Васил Левски” № 18 тел.: (0864) 2 31 00 ; Факс:(0864) 2 30 20

7650 Дулово e-mail: obs_dulovo@abv.bg

 

ПРЕПИС-ИЗВЛЕЧЕНИЕ

П Р О Т О К О Л

22

13.11.2013 година

Имот с идентификационен номер 24030.501.3236 по кадастрална карта на гр. Дулово е публична общинска собственост, съгласно АПОС №1433/06.11.2013 г., вписан в Служба по вписвания с вх.рег.№ 2068/06.11.2013 г. Имотът е с площ от 1896 кв.м., находящ се в урбанизирана територия на гр.Дулово и е с предназначение „За друг вид озеленени площи”. Към настоящия момент той не се използва по предназначение, като за част от него има проявен интерес от страна на граждани за закупуване. Необходимо е първо да се промени статута на имота от публична в частна общинска собственост, за да може впоследствие да се предприемат действията на разпореждане с него и промяна на подробния устройствен план, съгласно условията и реда на раздел III от глава седма на Закона за устройство на територията.

Предвид изложеното, по т.1.15. от дневния ред, по предложение на кмета на общината с Докладна записка рег.№ 339/06.11.2013г. след поименно явно гласуване, с 23 гласа „ЗА”; „ПРОТИВ”- 2; „ВЪЗД.СЕ” – няма, Общинският съвет прие

Р Е Ш Е Н И Е № 350

 

На основание чл. 21, ал. 1, т.8 от ЗМСМА, чл.6, ал. 1 и ал.3 от Закона за общинската собственост

Общински съвет-Дулово

р е ш и:

  1. Обявява имот с идентификационен номер 24030.501.3236 по кадастралната карта на гр. Дулово, описан в АПОС № 1433/06.11.2013 г., вписан в Служба по вписвания с вх.рег. № 2068/06.11.2013, от публична в частна общинска собственост.

  2. Възлага на кмета на Община Дулово да отрази промяната в регистъра на актовете за публична общинска собтвеност и издаде акт за частна общинска собственост за описания в т.1 имот.

  3. Настоящото решение да бъде изпратено на кмета на Община Дулово и областния управител на Област Силистра в 7-дневен срок от приемането му.

 

Настоящото решение подлежи на оспорване в 14-дневен срок по реда на АПК пред Административен съд-Силистра.

 

 

 

 

инж.Сезгин Галиб

Председател ОбС-Дулово

О

 

БЩИНСКИ СЪВЕТ – ДУЛОВО, ОБЛ. СИЛИСТРА

 

 

ул. “Васил Левски” № 18 тел.: (0864) 2 31 00 ; Факс:(0864) 2 30 20

7650 Дулово e-mail: obs_dulovo@abv.bg

 

ПРЕПИС-ИЗВЛЕЧЕНИЕ

П Р О Т О К О Л

22

13.11.2013 година

Във връзка с писмо рег.№ 647/18.09.2013г. на Силистренски окръжен съд, Общински съвет-Дулово определи Временна комисия за избор на съдебни заседатели към Окръжен съд-Силистра, която трябваше да проведе процедура по избора на кандидатите. Според регламента в чл.67, ал.1 от Закона за съдебната власт /ЗСВ/ съдебните заседатели трябва да са дееспособни български граждани, които са навършили 21 години, но не навършили 65 години към момента на определянето им за съдебни заседатели, да се ползват с добро име в обществото и не са осъждани за умишлено престъпление, независимо от реабилитацията. Съгласно чл.68, ал.1 от ЗСВ, най-малко 10 на сто от предложените кандидати за съдебни заседатели трябва да са с педагогическа квалификация. В изпълнение на решение № 330 по Протокол № 21 от 04.10.2013г. на Общински съвет-Дулово, комисията внесе предложение за поименния състав на кандидатите за съдебни заседатели, което е в съответствие със законови изисквания.

Предвид изложеното, по т.2.1. от дневния ред, след явно гласуване, с 25 гласа „ЗА”; „ПРОТИВ”- няма; „ВЪЗД.СЕ” – няма, Общинският съвет прие

Р Е Ш Е Н И Е № 351

На основание чл.21, ал.1 т.23 и ал.2 от ЗМСМА, във връзка с чл.68, ал.1 от Закона за съдебната власт и чл.6, ал.1 от Наредба № 1/03.02.2011г. за съдебните заседатели

Общински съвет-Дулово

р е ш и:

  1. Предлага да бъдат избрани за съдебни заседатели към Окръжен съд - гр. Силистра, следните лица:

    • САМЕТ ГЮНАЙДЪН МЕХМЕД;

    • ХЮСЕИН ЕШРЕФ ДЖЕЛИЛ;

    • ХАЛИЛ СЕЙФИДИН АРАПЛЪ;

    • ЛЕМАН РУШИД АХМЕД;

    • ИВАН ДОНЕВ ЙОРДАНОВ;

    • ЙОРДАНКА ЦОНЕВА КОПРИНДЖИЙСКА;

    • ФАТМЕ МУРТАЛИБ НЕБИ.

2. Настоящото решение да бъде изпратено на кмета на Община Дулово, областния управител на Област Силистра и административния ръководител на Окръжен съд-гр.Силистра в 7-дневен срок от приемането му.

 

Настоящото решение подлежи на оспорване в 14-дневен срок по реда на АПК пред Административен съд-Силистра.

 

 

инж.Сезгин Галиб

Председател ОбС-Дулово

О

 

БЩИНСКИ СЪВЕТ – ДУЛОВО, ОБЛ. СИЛИСТРА

 

 

ул. “Васил Левски” № 18 тел.: (0864) 2 31 00 ; Факс:(0864) 2 30 20

7650 Дулово e-mail: obs_dulovo@abv.bg

 

ПРЕПИС-ИЗВЛЕЧЕНИЕ

П Р О Т О К О Л

22

13.11.2013 година

В деловодството на Общински съвет-Дулово е депозирано Заявление от Гюлхан Джеват Муталиб /вх. № 323/28.10.2013г./, с адрес с.Долец, общ.Дулово, обл.Силистра, ул. „Първа” № 3, относно отпускане на персонална пенсия на дъщеря й Бедрие Рушид Мехмедова, на основание чл.92 от Кодекса за социално осигуряване. Бащата на детето Рушид Мехмедов Сабитов е починал на 26.08.2012г. – акт за смърт № 10 от 26.08.2012г.

С Разпореждание № Ра-5927/26.08.2013г. Териториално поделение на НОИ гр.Силистра е отказало да отпусне наследствена пенсия на детето Бедрие Рушид, тъй като наследодателят няма необходимия осигурителен стаж към датата на смъртта.

Предвид трудното социално положение на семейството, по т.2.2. от дневния ред, след явно гласуване, с 25 гласа „ЗА”; „ПРОТИВ”- няма; „ВЪЗД.СЕ” – няма, Общинският съвет прие

Р Е Ш Е Н И Е № 352

На основание чл. 17, ал. 1, т. 7, чл. 21, ал. 1, т. 23, чл. 22, ал. 1 Закона за местното самоуправление и местната администрация и чл. 7, ал. 4, т. 3 от Наредбата за пенсии и осигурителен стаж, чл.92 от Кодекса за социално осигуряване,

Общински съвет-Дулово

р е ш и:

 

  1. Дава съгласие за внасяне на предложение в Министерски съвет на Република България за отпускане на персонална пенсия на БЕДРИЕ РУШИД МЕХМЕДОВА, с ЕГН: 0852225573, с постоянен адрес: с.Долец 7681, общ.Дулово, обл.Силистра, ул. „Първа” № 3.

  2. Възлага на кмета на община Дулово да извърши необходимите действия по изпълнение на решението.

  3. Настоящото решение да бъде изпратено на кмета на община Дулово и областния управител на област Силистра в 7-дневен срок.

 

 

Настоящото решение подлежи на оспорване в 14-дневен срок по реда на АПК пред Административен съд- Силистра

 

 

 

инж.Сезгин Галиб

Председател ОбС-Дулово

 

 

 

О

 

БЩИНСКИ СЪВЕТ – ДУЛОВО, ОБЛ. СИЛИСТРА

 

 

ул. “Васил Левски” № 18 тел.: (0864) 2 31 00 ; Факс:(0864) 2 30 20

7650 Дулово e-mail: obs_dulovo@abv.bg

 

ПРЕПИС-ИЗВЛЕЧЕНИЕ

П Р О Т О К О Л

22

13.11.2013 година

Съгласно чл.27, т.2 от Вътрешните правила за заплатите на служителите в Общинска администрация-Дулово, с решение на общинския съвет може да се определя допълнително възнаграждение за постигнати резултати на кмета на общината.

По т.2.3. от дневния ред, след поименно явно гласуване, с 25 гласа „ЗА”; „ПРОТИВ”- няма; „ВЪЗД.СЕ” – няма, Общинският съвет прие

Р Е Ш Е Н И Е № 353

 

На основание чл.21, ал.1, т.8 ЗМСМА и чл.27, т.2 от Вътрешните правила за заплатите на служителите в Общинска администрация

 

Общински съвет-Дулово

р е ш и:

 

  1. Определя еднократно допълнително възнаграждение в размер 1 500лв. на кмета на община Дулово – д-р Юксел Осман Ахмед.

  2. Средствата да се изплатят от фонд „Работна заплата” на Общинска администрация гр.Дулово по бюджета за 2013г.

  3. Настоящото решение да бъде изпратено на кмета на община Дулово и областния управител на област Силистра в 7-дневен срок.

 

 

Настоящото решение подлежи на оспорване в 14-дневен срок по реда на АПК пред Административен съд- Силистра

 

 

 

инж.Сезгин Галиб

Председател ОбС-Дулово

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

О

 

БЩИНСКИ СЪВЕТ – ДУЛОВО, ОБЛ. СИЛИСТРА

 

 

ул. “Васил Левски” № 18 тел.: (0864) 2 31 00 ; Факс:(0864) 2 30 20

7650 Дулово e-mail: obs_dulovo@abv.bg

 

ПРЕПИС-ИЗВЛЕЧЕНИЕ

П Р О Т О К О Л

22

13.11.2013 година

В деловодството на Общински съвет е депозирано писмо с рег. № 313/23.10.2013г. от д-р Стефан Стойчев-управител на „МБАЛ-Дулово” ЕООД, с което управителят иска съгласието на Общински съвет-Дулово, в качеството си на принципал на общинското дружество, да даде съгласие за предоговаряне на условията по кредитен договор. Договорът в размер на 200 000 лв. е сключен на 16.10.2012г. със срок на погасяване-05.10.2015г. Кредитът е усвоен в договорения срок за погасяване на част от стари задължения към доставчиците и персонала. Поради затрудненото финансово състояние на дружеството, управителят ни информира, че по така действащия погасителен план при месечната вноска от 4 500лв. от м.ноември 2013г. става почти на 8 000лв. и дружеството ще изпадне в неплатежоспособност и предлага да се предоговори срока на кредита за нови 36 месеца и равни месечни вноски, като по този начин плащанията ще бъдат в размер на 5 300 лв.

Във връзка с предложението на управителя на „МБАЛ-Дулово” ЕООД, предвид Становище от кмета на общината /вх.№ 343/13.11.2013г./, с цел запазване функционирането на лечебното заведение, по т.2.4. от дневния ред, след явно гласуване, с 25 гласа „ЗА”; „ПРОТИВ”- няма; „ВЪЗД.СЕ” – няма, Общинският съвет прие

Р Е Ш Е Н И Е № 354

 

На основание чл.21, ал.1, т.23 от ЗМСМА, чл.9 от Наредба № 3 за упражняване правата на община Дулово върху общинската част от капитала на търговските дружества

 

Общински съвет-Дулово

р е ш и:

 

  1. Дава съгласие за предоговаряне срока на погасяване на банков кредит по Договор № 097LD-S-000055/16.10.2012г.

  2. Възлага на д-р Стефан Христов Стойчев-Управител на „МБАЛ-Дулово” ЕООД да извърши необходимите действия по изпълнение на решението, в съответствие с нормативните уредби.

  3. Настоящото решение да бъде изпратено на кмета на община Дулово и областния управител на област Силистра в 7-дневен срок.

 

 

Настоящото решение подлежи на оспорване в 14-дневен срок по реда на АПК пред Административен съд- Силистра

 

 

 

инж.Сезгин Галиб

Председател ОбС-Дулово

 

О

 

БЩИНСКИ СЪВЕТ – ДУЛОВО, ОБЛ. СИЛИСТРА

 

 

ул. “Васил Левски” № 18 тел.: (0864) 2 31 00 ; Факс:(0864) 2 30 20

7650 Дулово e-mail: obs_dulovo@abv.bg

 

ПРЕПИС-ИЗВЛЕЧЕНИЕ

П Р О Т О К О Л

22

13.11.2013 година

 

В деловодството на Общинския съвет е постъпило писмо с рег.№ 308/16.10.2013г. от наематели на лекарски кабинети № 14 и № 15 в сградата на „МБАЛ-Дулово”, с което ни информират за нарушена хидроизолация, а именно наличен теч в коридора прилежащ на ползваните под наем помещения , в които се извършва медицинска дейност. Сериозната влага на окачените тавански профили създавал риск от злополука.

За да се избегне риска от злополука и за да се създадат нормални условия за осъществяване на медицинска дейност е необходимо да се извърши ремонт на горе упоменатите помещения. За целта е необходимо да се извърши оглед от експерти и да бъде изготвена справка за видовете, количествата и стойностите на строително-ремонтните работи, които са необходими за нормалното функциониране на помещенията.

Предвид изложеното, по т.2.5. от дневния ред, след явно гласуване, с 25 гласа „ЗА”; „ПРОТИВ”- няма; „ВЪЗД.СЕ” – няма, Общинският съвет прие

Р Е Ш Е Н И Е № 355

 

На основание чл.21, ал.1, т.23 от ЗМСМА, чл.9 от Наредба № 3 за упражняване правата на община Дулово върху общинската част от капитала на търговските дружества

 

Общински съвет-Дулово

р е ш и:

 

  1. Да се изготви и внесе следващо заседание на Общинския съвет Количествено-стойностна сметка за видовете, количествата и стойностите на строително-ремонтните работи по отстраняване на теч в коридора прилежащ на кабинети № 14 и № 15 в сградата на „МБАЛ-Дулово”гр.Дулово.

  2. Възлага на кмета на общината да извърши необходимите действия по изпълнение на решението.

  3. Настоящото решение да бъде изпратено на кмета на община Дулово и областния управител на област Силистра в 7-дневен срок.

 

Настоящото решение подлежи на оспорване в 14-дневен срок по реда на АПК пред Административен съд- Силистра

 

 

 

инж.Сезгин Галиб

Председател ОбС-Дулово

О

 

БЩИНСКИ СЪВЕТ – ДУЛОВО, ОБЛ. СИЛИСТРА

 

 

ул. “Васил Левски” № 18 тел.: (0864) 2 31 00 ; Факс:(0864) 2 30 20

7650 Дулово e-mail: obs_dulovo@abv.bg

 

ПРЕПИС-ИЗВЛЕЧЕНИЕ

П Р О Т О К О Л

22

13.11.2013 година

В деловодството на Общински съвет –Дулово постъпиха заявления от граждани с нисък социален статус, относно отпускане на еднократна финансова помощ. В бюджета на общината има предвидени средства за подпомагане на нуждаещите се лица с влошено здравословно състояние, трайни увреждания или доказана степен на инвалидност, на пострадали от бедствия, аварии, пожари и др.

По т.3 от дневния ред, след направените разисквания и явно гласуване, с 25 гласа „ЗА”; „ПРОТИВ”-няма; „ВЪЗД.СЕ” – няма, Общинският съвет прие

Р Е Ш Е Н И Е № 356

На основание чл.21, ал.1 т.23 от Закона за местно самоуправление и местна администрация

Общински съвет-Дулово

р е ш и:

  1. Отпуска еднократна финансова помощ от бюджета на общината § 42-14 „Обезщетения и помощи с решение на ОбС” за подпомагане на лечението на лица с нисък социален статус, трайни увреждания или доказана степен на инвалидност, както следва:

  • ЗЕХРА САБИТ ХЮСЕИН, ЕГН: 5402035571 - 200 лв.

  • ФИЙДЕС МЕХМЕДОВА АХМЕДОВА, ЕГН: 5603015598 - 200 лв.

  • АЙЛИН АЛИ БЕЛБЕР, ЕГН: 8207035654, законен

представител на Фатме Ервин Белбер с ЕГН: 0752215571 - 350 лв.

  • БЕЙНАБИ САЛИМ МЕХМЕД, ЕГН: 5702027983 - 200 лв.

  • БОРИС ИВАНОВ КОЙЧЕВ, ЕГН: 4109265568 - 200 лв.

  • ТИЖЕН БАЯЗИТ АХМЕД, ЕГН: 8007185615, законен

представител на Дениз Али Джемал с ЕГН: 0749045607 - 350 лв.

  • МЕДИХА АЛИ СТАНЧЕВА, ЕГН: 7205055670, законен

представител на Мирослав Христов Борисов с ЕГН: 9903285586 - 200 лв.

  • ГЮЛТЕРИЕ МУСТАФА СЮЛЕЙМАН, ЕГН: 3906135613 - 200 лв.

  • МАРИЯ ЙОРДАНОВА ПЕТРОВА, ЕГН: 6106185652 - 200 лв.

  • ЗЮХРЕ ХЮСЕИН АХМЕД, ЕГН: 3802185633 - 200 лв.

  • АЛИАЙДЪН МАТЕМ КЪЗЪЛДЖИ, ЕГН: 5908245629 - 200 лв.

 

  1. Решението да бъде изпратено на кмета на Община Дулово и областния управител на Област Силистра в 7-дневен срок от приемането му.

 

Настоящото решение подлежи на оспорване в 14-дневен срок по реда на АПК пред Административен съд-Силистра.

 

 

инж.Сезгин Галиб

Председател ОбС-Дулово